Світила сприятимуть успішному просуванню наших планів
“Це розповідь про взаємне кохання, де кожен день стає святом, коли поряд та людина, яка здатна захистити й підтримати. Це пісня про кохання, яке дарує надію і спокій, роблячи світ теплішим і світлішим лише завдяки тому, що поряд саме він.”, — розповіла Alena Omargalieva.
Європейська колія значно пришвидшить пересування залізницею пасажирів та вантажів
Україна планує побудувати низку євроколій до Польщі. До кінця цього року мають завершити будівництво першої євроколії, що з'єднає Львів та Варшаву і проходитиме через міста Рава-Руська та Гребенне.
Україна почала будувати залізниці європейського стандарту 1435 мм. Поки що будується кілька кілометрів ділянки від польської Гребінної до української Рави Руської.
“До кінця 2023 року ми продовжимо цю ділянку до Львова, існуючою широкою колією. У майбутньому це створить можливість запуску прямих поїздів Варшава-Львів без пересадок та зміни шасі”, - повідомив польській газеті Rzeczpospolita директор офісу міжнародних проектів Укрзалізниці Володимир Шемаєв.
Також планують побудувати євроколію із Кракова через Медику та Львів до Івано-Франківська. Потенційно цей маршрут можна буде продовжити територіями Румунії та Молдови до Одеського порту.
"До травня 2023 року ми хочемо підготувати техніко-економічне обґрунтування цього проекту. Ця лінія може бути важливою не лише з цивільних причин, а й з військових, і це підвищить шанси на її фінансування. Принаймні такі сигнали ми отримуємо від Єврокомісії", - додав посадовець Укрзалізниці.
Наразі Укрзалізниця вже уклала договір із польським центральним комунікаційним портом на розробку техніко-економічного обґрунтування швидкісної залізниці Варшава - Львів. Цей проект втілюватимуть окремо від раніше анонсованої гілки до Рави Руської. Також у планах будівництво швидкісної лінії Варшава - Київ.
Якби не різниця в ширині колії, залізничні перевезення з Польщі чи Румунії в Україну могли б бути набагато швидшими, без необхідності пересадки пасажирів та перевантаження товарів у прикордонних «сухих портах». Ширина колії 1520 мм була встановлена за часів царської імперії для захисту від залізничного вторгнення із Заходу. Зараз ці традиції стали на заваді сучасній Україні.
Через це черга вантажних вагонів до переходу Рава Руська-Гребенне розтягнулася більш ніж на 20 кілометрів з українського боку. Товари, що перевозяться залізницею, повинні перевантажуватися на прикордонних перевантажувальних терміналах, наприклад, у Медиці.
В Україні залізницею перевозиться близько 40% вантажів (для порівняння – у Польщі всього близько 10%).
Як раніше повідомляв Інформатор, Укрзалізниця оголосила про нові напрями між Донеччиною і Харківщиною.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.