"Зеленський і Україна хотіли б укласти (мирну) угоду і зупинити божевілля... Необхідно негайно припинити вогонь і почати переговори"
Наступний тиждень 16-22 грудня несе нам одразу дві добрі новини
Цей пісня для кожного, хто хоча б раз горів у пожежі почуттів, які виявилися лише ілюзією. Це твоє нагадування, що завжди варто обирати себе.
У відомстві зазначили, що фактична наявність і стан державного майна в порті не перевіряють
Державна аудиторська служба провела перевірку за результатами, якої рекомендує владі ліквідувати Миколаївський морський торговельний порт через його неефективність.
Про це повідомили в прес-службі Держаудітслужби,передає Інформатор .
"Фахівці провели фінансовий аудит порту за період з 2018 по 2020 рік. За його результатами рекомендують Міністерству інфраструктури, якому підпорядковується об'єкт, розглянути питання про його ліквідацію.З моменту реорганізації в червні 2013 року підприємство не перевантажило жодної тонни вантажу. Основні виробничі кошти порту з 2013 року майже повністю передали в платне користування приватним портовим операторам терміном до кінця 2029 і 2030 без права розірвання договорів в односторонньому порядку", - йдеться у повідомленні.
У відомстві зазначили, що фактична наявність і стан державного майна в порті не перевіряють.
"Прибуток порту неприпустимо низький, незважаючи на виробничі потужності, якими підприємство наділене державою. Гроші підприємство витрачає виключно на утримання персоналу та створення для нього комфортних умов", - наголошується у повідомленні.
За інформацією аудиторів, якщо ліквідувати Миколаївський порт і передати його майно і обов'язки Адміністрації морських портів України, щорічний економічний ефект складе близько 100 млн грн.
Нагадаємо, Україна передала в концесію ще один порт.
Нагадаємо, під Одесою стався витік нафтопродуктів.Раніше з одеського пляжу прибрали затонулий танкер Delfi і транспортували його до морського порту Чорноморська. Судно знаходилося біля пляжу «Дельфін» майже 10 місяців.
Крім того, на танкер Delfi наклали арешт. Адміністрація морських портів просить суд стягнути з власника судна близько 2,4 млн грн. Всю історію танкеру Delfi можна дізнатися тут .