Президент США заявив, що домовився з Coca-Cola про використання тростинного цукру замість кукурудзяного сиропу в американській колі. Виробник поки не підтверджує цю зміну, обмежившись дипломатичним коментарем щодо подяки за інтерес
Президент США Дональд Трамп стверджує, що вплинув на компанію Coca-Cola, переконавши її змінити склад напою для американського ринку. За його словами, виробник погодився замінити кукурудзяний сироп із високим вмістом фруктози на натуральний тростинний цукор. У соцмережах Трамп написав, що особисто вів переговори з представниками компанії:
"Я порушив питання використання справжнього тростинного цукру в Coca-Cola, яку виготовляють у США, і вони згодні. Це буде чудове рішення - побачите самі", - зазначив політик.
Однак офіційно компанія не підтвердила ці слова. Як повідомляє The New York Times, прессекретар Coca-Cola Мішель Агню відповіла стримано:
"Ми вдячні президенту Трампу за його інтерес до нашого легендарного бренду. Незабаром ми оголосимо про нові інноваційні продукти в нашій лінійці Coca-Cola".
На цей час у США Coca-Cola традиційно використовує кукурудзяний сироп із високим вмістом фруктози - інгредієнт, який став основою рецептури з 1980-х років. Цей крок був відповіддю на подорожчання тростинного цукру. Деякі експерти, зокрема міністр охорони здоров’я Роберт Ф. Кеннеді-молодший, вже тривалий час висловлюють стурбованість впливом цього сиропу на здоров’я, вказуючи на його роль у поширенні ожиріння серед американців.
Попри це, сам Трамп надає перевагу дієтичному варіанту напою, у складі якого - аспартам, штучний підсолоджувач. У минулому він зізнавався, що мав у Овальному кабінеті спеціальну кнопку, якою викликав помічника із пляшкою дієтичної коли - про це він розповідав в інтерв’ю Fox News.
На початку 2025 року Coca-Cola була змушена вилучити частину продукції, виробленої на бельгійському заводі, через перевищення рівня хлорату - речовини, яка може впливати на щитоподібну залозу, особливо у дітей. Проблемні партії напоїв Coca-Cola, Fanta, Sprite, Minute Maid та Fuze Tea були розповсюджені в Бельгії, Нідерландах, Люксембурзі та частково потрапили до Франції, Німеччини й Великої Британії.
Coca-Cola - культовий бренд, історія якого бере початок 29 березня, коли бухгалтер Френк Робінсон придумав його назву, а також власноруч написав логотип у фірмовому стилі. Офіційна реєстрація товарного знака відбулася у 1893 році в США.
Попри вихід із російського ринку після початку повномасштабного вторгнення РФ в Україну, компанія нещодавно знову почала реєструвати торгові марки в Росії - ці процеси фіксуються з квітня минулого року.
До того ж цьогорічна новорічна реклама Coca-Cola стала предметом критики через широке використання штучного інтелекту. Компанія створила святкове відео за допомогою генеративного AI з тегом Real Magic AI, але багато користувачів соцмереж висловили обурення - мовляв, реклама втратила "людське тепло", яке зазвичай асоціюється з брендом.