Після критики торішнього ролика за штучних людей у новому відео показані тільки тварини
                                    Coca-Cola презентувала оновлену версію своєї культової різдвяної реклами "Свята наближаються", створену повністю за допомогою штучного інтелекту. Це вже другий рік поспіль, коли компанія використовує генеративні технології для святкової кампанії. І знову це викликає жваву дискусію серед глядачів.
Новий ролик, який уже транслюється на британському телебаченні, зберіг головні символи класичної реклами 1995 року -знаменитий саундтрек, червоні вантажівки та засніжені зимові пейзажі. Водночас у відео з’явилися сучасні акценти: різноманітні герої, Coca-Cola Zero Sugar і виключно тварини - жодних "штучних людей", через яких компанія торік зазнала критики.
Директор з маркетингу Coca-Cola в Європі Хав’єр Меса розповів у коментарі Marketing Week, що метою було не використання ШІ заради ефекту, а спроба "перенести класику у сучасність".
"Ми не почали з того, що сказали: "Добре, зробімо це зі штучним інтелектом". Завдання полягало в тому, щоб осучаснити "Свята наближаються", а вже потім ми побачили у ШІ ефективне рішення - економічне і швидке", - пояснив Меса.
За його словами, штучний інтелект дозволив зберегти впізнавану атмосферу, скоротивши витрати та час виробництва. Компанія протестувала відео серед глядачів, і позитивні відгуки переконали маркетологів у правильності рішення.
Водночас у соцмережах реакція виявилася неоднозначною. Одні користувачі захоплюються новаторством і візуальним рівнем роботи, інші - як і торік, звинувачують бренд у втраті "людяності" та святкового тепла.
"Coca-Cola щойно випустила рекламу та зіпсувала Різдво", - пишуть прихильники класичних версій ролика.
Аніматор Disney Алекс Хірш навіть саркастично зауважував, що фірмовий червоний колір бренду тепер "символізує кров безробітних художників". Минулого року Coca-Cola вже експериментувала зі штучним інтелектом у кампанії The World Needs More Santas ("Світу потрібно більше Сант"), яка, попри численну критику, отримала високі оцінки за ефективність і креативність.
Цьогоріч бренд вирішив зробити ще один крок - і дозволив штучному інтелекту повністю відтворити магію свята. За словами Мези, "джина вже не повернути у пляшку", тож компанія планує й надалі досліджувати можливості генеративних технологій у рекламі.