Стихійне лихо понівечило авто, тому водій вимагав компенсацію
Ввечері 1 липня 2017 року на смт Чорнобай Черкаської області раптово налетів холодний вітер. Температура різко впала із 36°C до 18°C. На селище насувалося стихійне лихо - мікросмерч, за якого максимальна швидкість вітру становила понад 32 м/с.
Пошкодження не оминули чорнобайців. Смерч, хоч і мікро, пошкодив лінії електропередач та повиривав з коренем дерева.
З даху будівлі «Чорнобай-побуткомбінат» на вул. Центральній, 110 смерч вирвав одне з кріплень вежі зв’язку lifecell. Конструкція впала на автомобіль «ВАЗ 21140», який стояв припаркований на внутрішньому дворі будинку побуту. На місце події викликали поліцію.
Авто розплющило так, що його ремонт дорівнював купівлі нової машини. Чоловік, який їздив на машині за довіреністю, забажав отримати від мобільного оператора 78 тис. 560 грн. Це була вартість ремонту, який визначили на СТО та склали щодо цього звіт.
Поки чоловік збирав докази, сума претензій до lifecell виросла до 80 тис. 646,91 грн. Все, що оцінювалося понад вартість ремонту чоловік витратив на аргументи для суду. Він вважав, що вежа впала через погану фіксацію.
Проте в компанії вважали, що у всьому був винен мікросмерч та неуважність водія. Виявилося, що станція могла витримати швидкість вітру не більше 29 м/с, а того літнього вечора його швидкість сягала понад 32 м/с. До того ж було необережно з боку водія залишати авто в радіусі розташування вежі. Тому «Страхова група «ТАС», яка обслуговувала lifecell, не квапилася виплачувати компенсацію.
Суддя вислухала обидві сторони та визнала, що мобільний оператор не винен у тому, що сталося, тому що лиха накоїло стихійне лихо. А це, за законом, звільняє компанію від виплати компенсації, тому що мікросмерч неможливо передбачити та вберегтися від нього.
Також, коли це сталося, довіреність на авто ще не була оформлена. Її затвердили лише через 17 днів після того, як на селище налетів мікросмерч. А тому до суду повинен був звертатися власник машини, якщо хотів отримати якісь кошти. А водій за довіреністю взагалі не міг звертатися до суду, тому що він в цій історії ніякої ролі не відігравав.
Через це у січні 2018 року суддя Чорнобаївського районного суду Черкаської області Ірина Кваша вирішила, що компенсацію за понівечене авто ніхто не отримає.
Під рекламою послуги lifecell про можливість безлімітного перегляду відео з Tik Tok на сторінці у Facebook мобільного оператора користувачі з різних міст України написали багато скарг на якість зв’язку та інтернету від компанії.
«Перестав поповнювати Лайф. Зі світлом швидкість так собі, а без світла та антена порожня. Але тарифи щомісяця зростають як гриби після дощу, а краще не стає, на жаль», - пише Олексій Земцов з міста Новомосковська Дніпропетровської області.
Схожі скарги були з Києва, Чернігівської, Хмельницької області. Багато користувачів скаржились на неможливість зв’язатися зі службою підтримки.
Представник Lifecell пояснив, що через відсутність електроенергії збільшується навантаження на мобільну мережу, оскільки ті, хто користувалися домашнім інтернетом, переходять на мобільний інтернет, тому в цей період можуть бути певні перебої, але компанія робить все можливе для надання якісних послуг.
Інформатор розповідав, що чоловік вимагав у lifecell повернути вкрадені хвилини розмов та заплатити мільйон.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.