В Ощадбанку пояснили, як можна активувати картку без відвідування відділення

Як активувати картку Ощадбанк на відстані

Ощадбанк, картка
В Ощадбанку пояснили, як можна активувати рахунок без походу у відділення

Українські військові навіть на фронті активно користуються банківськими картками, адже завжди є потреба, наприклад, зробити грошовий переказ. В Ощадбанку зазначають, що активувати картку можна навіть у віддаленому режимі, без відвідання відділення. Крім того, військові можуть скористатися вигідними умовами депозиту. 

Про це розповів у соціальній мережі Сергій Наумов, голова правління "Ощадбанку". За його словами, активувати картку фінустанови можна, просто зателефонувавши до контакт-центру: для цього достатньо зателефонувати за номером 0-800-210-800. Таким чином громадяни можуть активувати картку, встановити ПІК-код до неї, а також підключити додаткові послуги. Уже після цього клієнт зможе користуватися послугами банку та здійснювати платежі. 

При цьому, підкреслив Сергій Наумов, для зміни фінансового номера клієнт повинен все ж звертатися до відділення Ощадбанку особисто. Це зробити у віддаленому режимі не вийде. Для цього потрібно прийти до будь-якого відділення фінустанови та надати свій паспорт й ідентифікаційний код. Цю вимогу банк пояснює тим, що фінансовий номер телефону є ключем доступу для рахунку. Тобто, процедура верифікації необхідна для уникнення шахрайства. 

При цьому українські військові можуть також скористатися в Ощадбанку послугою "Мій захисник": це вигідні депозити для захисників та їхніх родин. Мінімальна сума депозиту - 5 тисяч гривень, а оформлення такого рахунку абсолютно безкоштовне. Всі подробиці можна дізнатися за посиланням на офіційному порталі Ощадбанку. 

Зміни в українських банків

Раніше стало відомо, що держава збирається створювати єдиний Земельний банк. Це потрібно для того, щоб зосередити державні землі в одних руках для створення єдиного земельного банку. Йдеться про те, що  управителем мільйона гектарів сільськогосподарських земель держави стане Фонд держмайна. Очікується, що такий крок допоможе боротися з корупцією в сфері ринку землі. 

Клієнтка ПриватБанку поскаржилася на те, що під час онлайн-шопінгу продавець взяв у неї передплату в розмірі 100%, а після цього просто зник. Вона зазначила, що номер телефону шахрая одразу був заблокований. У ПриватБанку зазначили, що не можуть допомогти клієнтам в таких випадках, коли платіж уже був здійснений на рахунок шахрая особисто самою людиною: експерти порадили звертатися до правоохоронців. 

"У разі спроби здійснення щодо вас шахрайських дій банк не має можливості виступати в ролі заявника в поліцію, у зв'язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства рекомендуємо вам звернутися в правоохоронні органи, які зможуть отримати всю необхідну інформацію за офіційним запитом", - пояснили представники ПриватБанку.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube