У Київстар вказують, що абоненти можуть замовити позачергове зняття абонплати
Абоненти Київстар стикаються з тим, що при поповненні рахунку не знімається плата за тариф. Це відбувається з декількох причин, серед них - недостатня кількість коштів на рахунку, поповнення після планового часу списання плати, припинення обслуговування номера та інші. Про це повідомили у пресслужбі компанії.
Якщо ви абонент передплаченого зв'язку, причини можуть бути наступними: на вашому рахунку недостатньо коштів для списання оплати; ви поповнили рахунок після планового часу списання оплати — після періоду з 00:00 до 03:00, коли вже знялася денна оплата послуг. Замовте позачергове зняття абонплати — наберіть *578#; обслуговування вашого номера припинено.
Якщо ви контрактний абонент:
Якомога швидше напишіть у чат. Зауважте, що абонентам передплаченого зв'язку наразі технічно неможливо повернути помилковий платіж. Існує низка технічних обмежень, що не дозволяють компанії повернути помилковий платіж. Наприклад, якщо одержувач уже використав зараховані кошти. Відкликати платіж може касир або служба підтримки термінала і лише в день оплати.