Чому не знімається плата за тариф при поповненні рахунку, пояснили у Київстар

У абонентів Київстар плата за тариф при поповненні рахунку не знімається з декількох причин

Київстар
У Київстар пояснили, чому не знімається плата за тариф при поповненні рахунку

У абонентів Київстар при поповненні рахунку не знімається плата за тариф. Це може відбуватися з декількох причин, зокрема, недостатньо коштів на рахунку, обслуговування номера припинено та інше. Про це йдеться на сайті компанії.

Якщо ви абонент передплаченого зв'язку, причини можуть бути наступними: на вашому рахунку недостатньо коштів для списання оплати; ви поповнили рахунок після планового часу списання оплати — після періоду з 00:00 до 03:00, коли вже знялася денна оплата послуг. Замовте позачергове зняття абонплати — наберіть *578#; обслуговування вашого номера припинено.

Якщо ви контрактний абонент: на 1 число місяця послуги за номером перебувають у статусі очікування оплати;
роботу номера тимчасово припинено з 1 числа і до кінця календарного місяця.

Чому відразу після поповнення рахунку зникли гроші (абонент передплаченого зв'язку)?

Гроші могли знятися на погашення заборгованості за послугою Екстра гроші. Якщо ви впевнені, що причина не в цьому, зверніться в службу підтримки Київстар за номером 466. Для того, щоб дізнатися, за що були списані гроші з рахунку перейдіть у додаток Мій Київстар в розділ Історія — там можна переглянути статистику витрат.

Абоненти Київстар оплачують роумінгові дзвінки на території України

Раніше ми писали, що Київстар знімає плату за роумінгові дзвінки на території України. Це відбувається з двох причин - номер автоматично зареєструвався в мережі роумінгового партнера, або не була передана інформація про витрати. 

Ви могли перебувати в прикордонній зоні з іншою державою, і номер автоматично зареєструвався в мережі роумінгового партнера. У налаштуваннях мобільного пристрою виберіть «ручну» реєстрацію в мережі та оберіть мережу Київстар. Якщо ви контрактний абонент і нещодавно повернулися в Україну через кордон, причина може бути в тому, що роумінговий партнер ще не передав інформації про ваші витрати (максимальний строк затримки – до 45 діб). Тож варто перезавантажити пристрій.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube