Чоловік перейшов до Київстар, але не може користуватися чат-ботом оператора, бо його заблокували - реакція компанії

Чоловік отримав повідомлення від Київстару про те, що можливість звернутись до інформаційно-довідкової служби в чаті для нього заблокована через зловживання ресурсами довідкової служби

Київстар
Чоловік доєднався до Київстар, але не може користуватися чат-ботом оператора через блокування

Чоловік вирішив перейти до мережі Київстар, але зіштовхнувся з труднощами. Зокрема, він не може користуватися чат-ботом оператора, бо його заблокували. Відповідний коментар клієнтка залишила 29 квітня під публікацією компанії.

За словами чоловіка, після переходу до мережі Київстар йому заблокували доступ до чат-бота. Він намагався дізнатися причину, але йому порадили чекати.

"Привіт! Вчора перейшов до мережі Київстар, звісно багато питань, то застосунок не запускається, то якісь СМС з кодом безпеки, двічі подзвонив на 466 і маю тепер ось таке. Додзвонився оператору з номера дружини, питаю чому забанили і на який термін, у відповідь "Ми такої інформації не повідомляємо. Треба чекати". Цукерберг зі своїми обмеженнями на тиждень чи на місяць тихенько стоїть осторонь. Він принаймні каже за що і на скільки", - скаржиться чоловік. 

Він також прикріпив скриншот повідомлення від Київстару. У ньому вказується, що "можливість звернутись до інформаційно-довідкової служби в чаті для вас заблокована через зловживання ресурсами довідкової служби. Це ускладнює отримання довідкової інформації іншими абонентами компанії Київстар. Тим не менш, ви завжди можете скористатися альтернативними каналами". 

Київстар 1

Реакція Київстар на скаргу

У Київстар відреагували на коментар чоловіка. Там перепросили за незручності, які в нього виникли. 

"Шкодуємо, що у вас склався негативний досвід користування та перепрошуємо за незручності. Напишіть в особисті ФБ — перевіримо", - додали у Київстар. 

Що робити абонентам, які не можуть зайти в систему Мій Київстар

Можливі помилки та способи їх усунення:

  • Немає такого логіна/користувача. Переконайтеся, що ви вказуєте правильний логін. Якщо все одно не можете увійти, напишіть у чат.
  • Немає полів для введення логіна/пароля. Така ситуація може бути пов'язана з роботою браузера. Переконайтеся в тому, що ви користуєтеся браузером зі списку рекомендованих.
  • Знак блокування. Раніше за номером було оформлено тимчасове блокування профілю. Зателефонуйте на 466 і оператор допоможе поновити доступ до системи за вашим абонентським номером.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube