Чоловік отримав повідомлення від Київстару про те, що можливість звернутись до інформаційно-довідкової служби в чаті для нього заблокована через зловживання ресурсами довідкової служби
Чоловік вирішив перейти до мережі Київстар, але зіштовхнувся з труднощами. Зокрема, він не може користуватися чат-ботом оператора, бо його заблокували. Відповідний коментар клієнтка залишила 29 квітня під публікацією компанії.
За словами чоловіка, після переходу до мережі Київстар йому заблокували доступ до чат-бота. Він намагався дізнатися причину, але йому порадили чекати.
"Привіт! Вчора перейшов до мережі Київстар, звісно багато питань, то застосунок не запускається, то якісь СМС з кодом безпеки, двічі подзвонив на 466 і маю тепер ось таке. Додзвонився оператору з номера дружини, питаю чому забанили і на який термін, у відповідь "Ми такої інформації не повідомляємо. Треба чекати". Цукерберг зі своїми обмеженнями на тиждень чи на місяць тихенько стоїть осторонь. Він принаймні каже за що і на скільки", - скаржиться чоловік.
Він також прикріпив скриншот повідомлення від Київстару. У ньому вказується, що "можливість звернутись до інформаційно-довідкової служби в чаті для вас заблокована через зловживання ресурсами довідкової служби. Це ускладнює отримання довідкової інформації іншими абонентами компанії Київстар. Тим не менш, ви завжди можете скористатися альтернативними каналами".
У Київстар відреагували на коментар чоловіка. Там перепросили за незручності, які в нього виникли.
"Шкодуємо, що у вас склався негативний досвід користування та перепрошуємо за незручності. Напишіть в особисті ФБ — перевіримо", - додали у Київстар.
Можливі помилки та способи їх усунення:
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.