Агресія Росії – це не лише прямий напад на Україну, але й загроза основам світового миру. Нездатність Ради Безпеки ООН зупинити імперіалістичні амбіції свого постійного члена підриває її авторитет та легітимність міжнародного права
Луна знаходиться в зростаючій фазі, а значить сприяє новим починанням, дає нам додаткову енергію
“Як би я хотів” — це була та пісня, яка народилася одразу під час нашої першої зустрічі з Артемом. Це вийшло дуже легко, вже в перший день. Так би мовити, терапевтичним способом — ми одразу сублімували успіхи, бо це був якийсь такий стан, коли ця пісня стала зізнанням. Коли ти говориш людині: “Я дійсно бажаю тобі щастя будь-якою ціною, байдуже, чи буду я з тобою. Я хочу, щоб ти була щаслива. Якщо я не та людина, яка зробить тебе щасливою, то я хочу, щоб точно була людина, яка тебе зробить щасливою”.
В онлайн-навчанні знайшли "слабкі місця"
Фахівці від уряду України в лютому опитали учнів, батьків, вчителів, директорів і віднайшли "слабкі місця" в онлайн-навчанні. На підставі цього вони пояснили, як покращити результати нового навчального року. Багато в чому це залежить від педагогів.
Презентація відбулася в Українському кризовому медіацентрі. Про результати дослідження повідомили голова Державної служби якості освіти Руслан Гурак та експертка проєкту "Супровід урядових реформ в Україні" Ольга Стрелюк.
Руслан Гурак повідомив, що третина закладів освіти використовує одночасно декілька платформ для дистанційного навчання. Через це учні не можуть швидко переключатися з однієї платформи на іншу. Тому для їхньо зручності потрібна єдина платформа.
Є проблема технічного забезпечення. У селах майже вдвічі менше учнів мають доступ до дистанційного навчання, ніж у містах. А саме:
2% учнів початкової школи не мають жодного пристрою для онлайн-навчання. 19% учнів початкової школи, 5% учнів базової та старшої ділять гаджети з іншими членами родини.
З вчителями ця ситуація має кращий стан. У містах технічними засобами забезпечені 85% педагогів початкової школи, 87% - базової та 67% старшої школи. В селах цей показник складає 52%.
48% шкіл розподілили цифрові пристрої між вчителями, які цього потребували.
Дослідження також показало, що від технічного забезпечення залежать і успіхи в навчанні. Порівняймо наступні показники:
Їх сформулювала Ольга Стрелюк:
За її словами, в дослідженні взяли участь 1112 учнів, 3524 батьків, 1893 вчителя, 52 директора. Проводили з 18 до 24 лютого 2022 року за допомогою онлайн-анкетування.
Наприкінці презентації спеціаліст звернувся до вчителів та кервництва шкіл і зазначив, що просто пернести очний формат навчання в дистанційний неможливо. Потрібно більш гнучко планувати роботу. Руслан Гурак навів способи, як це зробити:
Раніше ми публікували поради психолога для батьків та учнів щодо навчання в умовах війни. Про те, що має бути в шкільному рюкзаку, читайте тут.
Софія Єлагіна