У банку заявили, що клієнт під впливом шахраїв самостійно зайшов у свій акаунт "Приват24", перевипустив картку, підтвердив активацію своїх карток в Goole Pay, що дозволило переказати кошти
У чоловіка з карток у ПриватБанку списали 264 955 гривень. Він вимагає фінустанову повернути кошти. Однак там заявляють, що клієнт сам винен у тому, що сталось.
Як наголошується у рішенні Миколаївського районного суду Львівської області, 22.07.2022 року чоловік намагався провести оплату на картку ПриватБанку через додаток "Приват24" за товар в сумі 920 гривень, однак система банку почала давати збій, замість бажаної суми перерахувало 100 гривень. Він вирішив решту коштів проплатити готівкою при отриманні товару.
Згодом до чоловіка двічі дзвонила людина, яка представилась працівником ПриватБанку. Йому повідомили, що картки заблоковані та запропонували свої послуги по розблокуванні. У нього виникли сумніви, тому він передзвонив на гарячу лінію фінустанови, щоб заблокувати можливі операції з його карток. Вони виявились дійсно заблоковані оскільки з них перерахували кошти в інший банк.
Представник банку відмовився назвати одержувача коштів, його реквізити, рахунки для можливості накладення на них арешту покликаючись на банківську таємницю та порекомендував звернутись в поліцію, що той і зробив. Загальна сума знятих коштів з його платіжних карток становить 264 955 гривень.
У ПриватБанку заявили, що 09.08.2022 року чоловік звернувся до них з вимогою невідкладно повернути кошти в сумі 264 955 гривень, які списали з його карток. Фінустанова надала відповідь де вказано, що перекази коштів з карток відбувались в додатку MONODirect. Транзакції підтверджені 3Dsecure, який надсилався на фінансовий номер телефону клієнта.
Крім того, банк вивчив наявні повідомлення за 22.07.2022 рік по клієнту та встановив, що він надав невстановленим особам через сервіс Liq Рау доступ до свого "Чат-онлайн". Надалі в цьому ж ресурсі підтвердив активацію карток в Google Рау. Це дозволило здійснювати зняття коштів.
"Клієнт під впливом шахраїв самостійно зайшов у свій акаунт "Приват24", перевипустив картку, підтвердив активацію своїх карток в Goole Pay, що дозволило невстановленим особам переказати кошти з вказаних карт за допомогою ресурсу Монобанку", - наголосили у банку.
На судовому засіданні дослідили диск з аудіо. Під час дзвінка до ПриватБанку чоловік повідомив, що до нього подзвонив нібито працівник фінустанови, вказаній особі він надав паролі, дані, які приходили в повідомленнях.
Суд повністю відмовив чоловіку в задоволенні позову. Адже списання коштів відбулось шляхом введення паролів, які відомі лише йому.
"Списання коштів з карткового рахунку позивача відбулося за електронною ідентифікацією електронного платіжного засобу і його користувача шляхом введення паролів, відомих лише йому, підстави для задоволення позову відсутні", - додали у суді.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.