Сімейний лікар може давати робочий телефон та консультувати пацієнтів в свої робочі години
Деякі сімейні лікарі консультують пацієнтів мобільним телефоном. Однак, чи зобовʼязаний лікар надавати свій номер телефону? Чи може обмежитися робочим й приймати дзвінки виключно в свій робочий час.
В МОЗ прояснили ситуацію. Відтак, сімейний лікар не зобов'язаний надавати особисті контакти пацієнтам. Це вирішує він сам.
"Лікар може дистанційно консультувати пацієнта чи створити електронний рецепт на "Доступні ліки" без особистого візиту. Для цього він може давати свій особистий номер, але не зобов'язаний", - пояснили у відомстві.
В міністерстві додали, що, згідно з наказом МОЗ №504, сімейний лікар має право допомогти хворому за місцем його проживання або в телефонному режимі – втім виключно у свої робочі години. За стандартом лікар приймає пацієнта у своєму кабінеті.
"У випадку загрози здоров’ю та життю – слід телефонувати 103!" - наголосили в МОЗ.
Якщо ж ваш лікар надав вам свій мобільний контакт, будь ласка, не зловживайте дзвінками та повідомленнями. Дотримуйтеся етики спілкування!
Раніше Інформатор писав, що робити, якщо у вас виникають баги з е-рецептом.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.