Чи піднімуть вартість проїзду в Києві до 30 гривень: у КМДА офіційно прокоментували ситуацію

Читать на русском

Заяви про підвищення вартості проїзду викликали чимале обурення в містян

Читать на русском
Проїзд у громадському транспорті Києва
У Києві може зрости вартість проїзду у громадському ранспорті

Заяви про підвищення вартості проїзду викликали чимале обурення в містян

Столична влада запевняє, що підвищення ціни на проїзд у громадському транспорті до завершення воєнного стану не буде. А чутки про це - лише неправильно подана інформація. Мова йшла лише про те, що тільки підвищення дозволило б запустити нові тролейбуси замість маршруток, але таких рішень ніхто не приймав. 

Про це заявив директор департаменту транспортної інфраструктури Київської міської державної адміністрації Руслан Кандибор.

"Питання перегляду цін на проїзд у громадському транспорті Києва можливе лише після нашої Перемоги та початку відновлення і розвитку всіх сфер життєдіяльності міста, зокрема і громадського транспорту. Не піднімати ціну на проїзд – чітка позиція мера міста і моя також", – наголосив директор Департаменту транспортної інфраструктури Руслан Кандибор.

В КМДА пояснили, що у коментарі медіа Руслан Кандибор говорив про необхідність підняття вартості проїзду виключно за умов швидкого повоєнного розвитку міста. Очільник Департаменту звернувся до представників медіа з проханням зважено підходити до трактування чутливих для суспільства тем.

Звідки взялися чутки про підвищення

У ЗМІ з'явилася інформація, що Київська влада може підвищити проїзд у громадському транспорті столиці вже незабаром. Ба більше, вартість проїзду збільшиться до 30 гривень від 8. Про це рішення начебто повідомив директор департаменту транспортної інфраструктури КМДА Руслан Кандибор в інтерв'ю "Радіо Київ - 98".

Зокрема йшлося про те, що у Києві хочуть замінити маршрутки на тролейбуси з автономним ходом, але це можна зробити лише за умови збільшення вартості проїзду для громадян. Чиновник вважає, що потрібно спочатку підняти тариф з 8 до 30 грн, а потім уже починати приводити транспорт у належний стан. Після цього вже всі приватні маршрути замінять.

"Ми змінюватимемо всі маршрутки на комунальний транспорт", - повідомив Кандибор.

Він наче розповів, що наголос потрібно зробити на тролейбусах з автономним ходом, оскільки їх запуск не вимагає великих фінансових вкладень щодо будівництва контактної мережі. Директор департаменту транспортної інфраструктури КМДА вважає, що якщо запустити більшість тролейбусів у Києві, то покращиться екологія.

"Потрібно з'єднати тролейбусом лівий і правий берег Києва, де розрив між маршрутами становить 11 кілометрів. Цю відстань зможуть подолати тролейбуси, які проїжджають частину колії без проводів. Тролейбус під'їжджає до кінця контактної мережі, опускає пантограф, переїжджає на інший берег, піднімає пантограф і їде далі. За допомогою таких тролейбусів можна буде продовжити маршрути з Києва до Коцюбинського, Броварів, Бучі", - сказав він.

Загалом, через це його слова трактували, як пряму необхідність підвищити плату за проїзд. Проте, насправді мова йшла лише про умови, за яких можливо було б масово запустити нові тролейбуси з автономним ходом. Таким чином, жодних рішень щодо підвищення проїзду ніхто не приймав, принаймні поки. 

Нагадаємо, київська підземка допомагає містянам і гостям столиці легко пересуватися з однієї частини міста в іншу, і рятуватися під час російських атак. Однак за проїзд у метро треба платити не всім.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.