"Ми використовуємо всі засоби для захисту нашої країни, тому ми не будемо вдаватися в деталі. Але ми просто даємо зрозуміти, що ми здатні та можемо відповісти"
"І поки весь світ чекає на диво від Трампа, дай Бог, ми з вами маємо не чекати, ми маємо не втрачати стійкості. Ми маємо пахати. Треба працювати кожен день, всім народом на стійкість всієї держави. Порізно виграти у цій битві просто неможливо"
Сонце увійде в активний і заповзятливий знак Стрільця: підвищиться наш ентузіазм, енергійність, бажання діяти, змінювати своє життя
Артист презентував нове музичне відео «7000 АЛЛО» у якому постав у стильних образах, зовсім незвичних для свого іміджу. Ця робота стала фундаментом для нового творчого напрямку виконавця.
Думки експертів щодо наявності пального в Україні розділилися
З початку року в Україні продовжує дешевшати пальне. Експерти не бачать тенденції до збільшення цін навесні, навіть враховуючи посівну кампанію. Також не варто турбуватися і його наявністю, адже є стабільний профіцит.
Директор Консалтингової групи "А-95" Сергій Куюн не бачить ніяких ризиків для дефіциту пального. Про це йдеться в квітневому огляді цін Інформатора.
"Головне, що нас має турбувати, це саме наявність пального, і з цим я не бачу ніяких ризиків. У нас стабільний профіцит. Хотів би зазначити щодо аграрного сектору. У багатьох є таке ставлення до нього, як у 90-х: село гине, треба допомагати. Але аграрні підприємства мають на своєму балансі бензовози, сховища, а деякі холдинги навіть купили танкери, отже, можуть і собі привозити пальне, і продають його на ринку. Але, на жаль, в аграрному секторі є те, що має вплив на ринок пального: скорочення, і серйозне, посівних площ. Пального знадобиться менше, ніж навіть минулого року", - зауважив Куюн.
Втім, директор спеціальних проєктів Науково-технічного центру "Психея" Геннадій Рябцев каже, що все ж таки на весну є побоювання. Він акцентує свою увагу на залежності від імпорту.
"Ми надмірно залежимо від імпорту, і, якщо будуть проблеми з виробництвом та споживанням в Європі, вони перекинуться на наш ринок. Причому у збільшеному вигляді. Зараз уряд не має гарантій від трейдерів щодо стабільних обсягів постачання. У тому числі, за будь-яких проблем на спотовому ринку, наприклад через скорочення у зв’язку з ембарго. Українські оператори в більшості не укладають контракти з виробниками нафтопродуктів. Вони сподіваються, що знайдуть необхідні обсяги на вільному ринку. Але вони можуть і не знайтися. В перспективі є ризик нестачі. Ембарго щодо російських нафтопродуктів в повному обсязі ще не працює. Воно запрацює після завершення всіх раніше укладених контрактів. Закінчаться вони саме навесні і нових не буде. Якою буде ситуація та реакція на неї ринків побачимо вже після 1 квітня", - прогнозує Рябцев.
Засновник групи компаній "Прайм" Дмитро Льоушкін каже, що ціни на пальне в Україні на минулому тижні (13-19 березня) суттєво знизились через падіння цін на нафту на світових ринках. Це було викликано банкопадом в США.
"Ціни падають через падіння нафти на світових ринках та котирувань на паливо в Європі. Прогнози на цей тиждень зростання не буде точно, у кращому разі ринок стабілізується. На стелах АЗС ще 1-2 гривні буде просідання, якщо ціни в опті стабілізуються на поточному рівні", - говорить Льоушкін.
Він зазначає, що продовження "зернової угоди" викликало деяке пожвавлення закупівель дизпального зернотрейдерами. Так, на фоні новин про продовження угоди щодо вивозу зерна з українських портів, закупівлі в сегменті зерновозів 19-19 березня виросли на 10% в порівнянні з періодом 6-12 березня.
Раніше ми писали, чому російське пальне загрожує ринку України. Крім того, експерт спрогнозував ціни на бензин і дизель у березні.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.