“Балістична ракета проти України є черговим доказом, що миру Росія точно не хоче. Путін просто щоразу плює в обличчя тим у світі, хто справді хоче відновлення миру. Його треба зупинити. Потрібно, щоб він відчував, чого коштують його хворі амбіції”
"Ми використовуємо всі засоби для захисту нашої країни, тому ми не будемо вдаватися в деталі. Але ми просто даємо зрозуміти, що ми здатні та можемо відповісти"
Світила сприятимуть успішному просуванню наших планів
Ми не завжди цінуємо тих людей, які поруч з нами, і нажаль, їх дуже легко втратити в одну лише мить. Бо жінка — це муза, вона надихає, розуміє, підтримує. Але якщо вона вже йде — то в більшості випадків назад не повертається. Ця одна помилка може розривати твоє серце багато років поспіль, а, можливо, і до кінця життя.
Як зазначають джерела Reuters, санкції не дозволяють робити це, як раніше, через Каспійське море
Цього року росія вперше розпочала експорт палива до Ірану залізницею після того, як традиційні покупці відмовилися від торгівлі з москвою, повідомляє Reuters. Західні санкції зробили нерентабельним транспортування нафтопродуктів танкерами. А залізниця не справляється з великими обсягами вантажів.
Західні санкції щодо російських нафтопродуктів змінили глобальні паливні ринки: танкери обирають довші маршрути, а постачальники обирають екзотичні напрямки та способи транспортування. Іран уже багато років перебуває під західними санкціями та має обмежений доступ до світових ринків. Восени у листопаді 2022 року віце-прем'єр росії Олександр Новак оголосив про початок свопових постачань нафтопродуктів з Іраном, проте реальні постачання розпочалися лише у 2023 році.
У лютому та березні 2023 року росія поставила до Ірану до 30 тисяч тонн бензину та дизельного палива. Усі обсяги поставлялися залізницею із росії через Казахстан та Туркменістан. Деякі партії бензину були відправлені з Ірану до сусідніх держав, зокрема до Іраку, на вантажівках.
Іран є виробником нафти і має власні нафтопереробні заводи, але останнім часом його споживання перевищило внутрішнє виробництво палива, особливо у його північних провінціях. Раніше росія постачала невеликі обсяги палива до Ірану танкерами через Каспійське море. Але зараз російські нафтові компанії зацікавлені в експорті дизельного палива та бензину до Ірану залізницею, оскільки експорт морем стикається з високими фрахтовими ставками та ціновою межею, встановленою країнами G7. Проте залізничний експорт стикається перевантаженістю залізниць.
Це не єдиний напрям співпраці країн-ізгоїв. 10 квітня росЗМІ писали, що "Аерофлот" відправляє свій перший в історії літак до Ірану на ремонт через санкції. Адже країни Заходу наклали заборонили постачання в рф комплектуючих для літаків, тому влада була змушена шукати альтернативу.
Продаж нафтопродуктів має вирішальне значення для фінансування бюджету рф та, зрештою, її війни в Україні. Минулого року росія постачала близько половини дизельного пального, яке імпортується до Європи, близько 700 тисч барелів на день. Але заборона на російський експорт продуктів нафтопереробки, яка почала діяти 5 лютого 2023 року, не призвела до дефіциту дизпального у Європі, водночас росія втратила більше половини ринків збуту своєї нафти та нафтопродуктів.
Як раніше повідомляв Інформатор, обсяги російського пального в плавучих сховищах на танкерах підскочили до найвищого рівня з 2020 року, пише Bloomberg. Покупці уникають його через санкції. Постійне нарощування запасів дизельного пального в росії, яке плаває у морі і не продається, може зрештою вплинути на темпи переробки та виробництва сирої нафти, прибуток від яких тепер фінансує війну в Україні.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.