Через дії керівника відділення та касира Сенс Банку, клієнт має сплатити кредит, якого не брав: реакція фінустанови

Читать на русском

За заявою чоловіка у поліції відкрили кримінальне провадження

Читать на русском
Скарга на Сенс Банк
У клієнта Сенс Банку викрали гроші з кредитки, він звинувачує керівника та касира відділення

За заявою чоловіка у поліції відкрили кримінальне провадження

Клієнт Сенс Банку скаржиться на крадіжку коштів з його кредитної карти. Він звинувачує керівника та касира виділення фінустанови, є відеопідтвердження цього. Йому довелося звертатися до поліції. 

Як зазначається у скарзі, яка опублікована на сайті "Мінфіну", з кредитної картки чоловіка викрав кошти керівник виділення Сенс Банку і його касир. Ця подія підтверджується відеозаписом. Також до поліції написано заяву та відкрито кримінальне провадження. Клієнта визнали потерпілим. 

"З моєї кредитної карти викрали кошти керівник відділення даного банку і його касир, про що є відеопідтвердження на камерах банку яке надали поліції на моє звернення і відкрили відповідне кримінальне провадження в якому мене визнали потерпілим. Попри це, банк продовжував нараховувати відсотки на викрадені кошти та подав дані про мене як недобросовісного боржника на сайт кредитних історій. Будь-яке листування з банком ні до чого не призводить, оскільки там сидять роботи і відписують бездумні речі які самі не розуміють. Це все, що потрібно знати про цей банк", - розповів клієнт банку. 

Що говорять у Сенс Банку про ситуацію 

Сенс Банк розглянув це і попередні звернення клієнта. Йому співчувають у ситуації, яка виникла з колишнім директором відділення банку.

"Банк з усією відповідальністю ставиться до цієї історії і весь час активно співпрацював з правоохоронними органами у наданні їм усієї необхідної інформації: записи з камер спостережень, інформацію по колишньому директору відділення. Також були надані офіційні відповіді на усі ваші запити. І розуміючи всю складність ситуації, ми охоче йдемо на зустріч її вирішенню, тому ініціювали перед бюро видалення негативного статусу як некоректного в УБКІ, МБКІ та ПВБКІД. Не зважаючи на проблему з колишнім директором банку, який вже давно не працює у нас, ми продовжуємо шукати шляхи вирішення з урегулювання заборгованості, яка у вас виникла. І тому ми пропонуємо перейти у приватні повідомлення для цього", - зазначили у банку. 

Який графік роботи відділень Сенс Банку

Під час повітряної тривоги відділення банку не працюють. Відновлення роботи — після відбою тривоги. Список чергових відділень банку, що працюють у разі відсутності світла, дивіться тут.  

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.