Буданов прокоментував будівництво залізниці між Ростовом та Кримом: може стати серйозною проблемою

Читать на русском

Начальник розвідки зазначив, що уразити залізничну гілку буде легше, ніж Кримський міст, однак загрозу вона все одно становить

Читать на русском
Буданов, Залізниця
В України є досвід ударів по залізниці ворога

Начальник розвідки зазначив, що уразити залізничну гілку буде легше, ніж Кримський міст, однак загрозу вона все одно становить

Начальник ГУР Кирило Буданов розповів, що росія вже майже добудувала залізничну гілку з Ростова-на-Дону до тимчасово окупованого Криму. Цей обʼєкт може стати проблемою для України. Однак уразити цей маршрут буде легше, ніж Кримський міст, запевнив керівник воєнної розвідки.

За словами Буданова, Україна має відповідний досвід, щоб "впоратися" із залізницею. Вже відомо, що вона проходитиме через південні окуповані регіони. Про це начальник Головного управління розвідки Міноборони України розповів в ефірі телемарафону 31 березня.

"Росія насправді вже більше року будує залізницю, щоб з'єднатися з нашими південними тимчасово окупованими територіями. Цей процес майже завершено", - сказав Буданов.

Топ-розвідник України визнав, що коли гілка буде запущена в експлуатацію, це може стати проблемою для України. Однак в цьому випадку ситуація набагто легша за ту, яка склалася довкола ще функціонуючого Кримського мосту.

"Сподіваюся, що з цією залізницею ми якось упораємося, у цьому в усіх є досвід. Це набагато простіше, ніж питання Кримського мосту", - додав Буданов.

Росіяни будують залізницю на ТОТ

В лютому журналісти з посиланням на супутникові знімки розповіли про початок підготовчих робіти до будівництва залізниці, яка за задумом рф, має з'єднати Ростов-на-Дону з окупованим Кримом через тимчасово захоплені території Донецької й Запорізької областей.

Зеленим кольором позначено існуючі залізничні колії.
Зеленим кольором позначено існуючі залізничні колії.

У свою чергу Міноборони Великої Британії з посиланням на дані розвідки заявило, що сполучення йтиме через територію, яка вразлива для українських ударів. Нова залізнична гілка на південь від Донецька довжиною майже 60 кілометрів будувалася вісім місяців.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.