У четвер та п'ятницю 26-27 грудня на небі сформується напружена конфігурація
«Для мене «Різдвяна» про час, якого завжди мало, який іноді хочеться зупинити, сповна насолодитися моментом щастя… Свята ж - це паузи, які дозволяють пригальмувати, озирнутися назад, побути - якщо є така можливість - з найріднішими. Для величезної кількості українців зібратися сьогодні на свята сімейним колом - справжня розкіш…», - Колос.
Начальник розвідки зазначив, що уразити залізничну гілку буде легше, ніж Кримський міст, однак загрозу вона все одно становить
Начальник ГУР Кирило Буданов розповів, що росія вже майже добудувала залізничну гілку з Ростова-на-Дону до тимчасово окупованого Криму. Цей обʼєкт може стати проблемою для України. Однак уразити цей маршрут буде легше, ніж Кримський міст, запевнив керівник воєнної розвідки.
За словами Буданова, Україна має відповідний досвід, щоб "впоратися" із залізницею. Вже відомо, що вона проходитиме через південні окуповані регіони. Про це начальник Головного управління розвідки Міноборони України розповів в ефірі телемарафону 31 березня.
"Росія насправді вже більше року будує залізницю, щоб з'єднатися з нашими південними тимчасово окупованими територіями. Цей процес майже завершено", - сказав Буданов.
Топ-розвідник України визнав, що коли гілка буде запущена в експлуатацію, це може стати проблемою для України. Однак в цьому випадку ситуація набагто легша за ту, яка склалася довкола ще функціонуючого Кримського мосту.
"Сподіваюся, що з цією залізницею ми якось упораємося, у цьому в усіх є досвід. Це набагато простіше, ніж питання Кримського мосту", - додав Буданов.
В лютому журналісти з посиланням на супутникові знімки розповіли про початок підготовчих робіти до будівництва залізниці, яка за задумом рф, має з'єднати Ростов-на-Дону з окупованим Кримом через тимчасово захоплені території Донецької й Запорізької областей.
У свою чергу Міноборони Великої Британії з посиланням на дані розвідки заявило, що сполучення йтиме через територію, яка вразлива для українських ударів. Нова залізнична гілка на південь від Донецька довжиною майже 60 кілометрів будувалася вісім місяців.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.