Сервісом нині користуються критично важливі підприємства та ті, які забезпечують потреби Сил оборони
Після переведення процесу бронювання в цифрову площину середній час на отримання послуги становить 15 хвилин замість тижнів. Автоматизація сервісу через Дію прибрала людський фактор, зробила його швидким і прозорим. За місяць роботи сервісу майже 9 тисяч критично важливих підприємств забронювали понад 160 тисяч працівників через Дію. Міністерство цифрової трансформації надало відповіді на найпоширеніші питання щодо електронного бронювання.
Як підтвердити бронювання? Відповідно до порядку бронювання під час воєнного стану, інформація про відстрочку від призову відображається в електронному військово-обліковому документі та є підтвердженням бронювання. Замовити військово-обліковий документ можна тут.
Хто може бути уповноважено особою? Уповноваженою особою є працівник, який авторизувався на порталі за допомогою електронного підпису юридичної особи.
Після закінчення дії договору / рішення про критичність компанія втрачає можливість бронювати працівників? Так. Якщо закінчився термін договору або минув рік з дати визначення компанії критично важливою, доступ до послуги Бронювання працівників буде автоматично закрито.
Хто не зможе отримати послугу?
Що таке Єдиний перелік? Єдиний перелік органів державної влади, інших державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій для бронювання військовозобов’язаних — це перелік, куди держпосадовці вносять критично важливі компанії. Компанії з переліку зможуть бронювати працівників на Порталі.
Який працівник не зможе бути заброньований? Працівник, який:
Чи можна забронювати працівника, в якого є відстрочка? Ні. Люди, у яких є відстрочка, не можуть бути заброньованими.
Як компанія може бути внесена до Єдиного переліку? Якщо в компанії є наказ визнання її як критично важливої, однак послуга досі недоступна, зверніться до відповідного державного органу, який цей документ видав. Їхня посадова особа внесе інформацію про вас у Єдиний перелік. У послузі відображається неправильна кількість військовозобовʼязаних у компанії. Інформація про кількість військовозобовʼязаних працівників компанії надходить із Реєстру призовників, військовозобов'язаних та резервістів, а також від ПФУ. Для актуалізації відомостей про працівників скористайтесь порталом електронних послуг ПФУ. У меню виберіть Комунікації з ПФУ — Відомості про трудові відносини (оперативне подання інформації) — Повідомлення про зміни в трудових відносинах.
У повідомленні зможете подати відомості про прийняття працівника на роботу, переміщення його з одного структурного підрозділу до іншого або переведення на іншу постійну посаду, звільнення, поновлення на роботі, тимчасового припинення/відновлення дії трудового договору. Упродовж двох днів дані оновляться, після цього спробуйте подати заяву на бронювання ще раз.
Чи можуть філії бронювати працівників? Так. Якщо компанію визнали критично важливою, то працівників філії чи відокремленого підрозділу можна забронювати. Заяву на бронювання працівників має підписати керівник філії та керівник юридичної особи.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.