Агресія Росії – це не лише прямий напад на Україну, але й загроза основам світового миру. Нездатність Ради Безпеки ООН зупинити імперіалістичні амбіції свого постійного члена підриває її авторитет та легітимність міжнародного права
Луна знаходиться в зростаючій фазі, а значить сприяє новим починанням, дає нам додаткову енергію
“Як би я хотів” — це була та пісня, яка народилася одразу під час нашої першої зустрічі з Артемом. Це вийшло дуже легко, вже в перший день. Так би мовити, терапевтичним способом — ми одразу сублімували успіхи, бо це був якийсь такий стан, коли ця пісня стала зізнанням. Коли ти говориш людині: “Я дійсно бажаю тобі щастя будь-якою ціною, байдуже, чи буду я з тобою. Я хочу, щоб ти була щаслива. Якщо я не та людина, яка зробить тебе щасливою, то я хочу, щоб точно була людина, яка тебе зробить щасливою”.
Переправа запрацює у 2025 році
Молдова та Україна підписали міжурядову угоду про будівництво моста через річку Дністер. Міст з'єднає молдовське прикордонне село Косеуць і українське місто Ямпіль.
Про це інформує видання NewsMaker.
Рішення ратифікувати угоду, що дозволить відновити маршрут "Ямпіль — Косеуць" підтримали 57 депутатів. Міст стане альтернативою переправі, яка не працювала кілька років, а також розвантажить один із пунктів пропуску між країнами. Оскільки, за попередніми підрахунками, пропускна спроможність мосту за добу сягне пʼяти тисяч автівок.
У Кабміні розповіли, що загальна довжина мосту становитиме понад 1400 метрів. Довжина опор у деяких частинах конструкції сягатиме 40 метрів. Споруда отримає дві смуги руху з тротуарами з обох сторін, дві смуги безпеки, та дві велосипедні доріжки. З українського боку планують облаштувати ще й 667-метрову естакаду.
Проєкт мосту розроблювали згідно зі стандартами безбар’єрності. Для орієнтування осіб з порушенням зору передбачені попереджувальні тактильні смуги. А в межах пішохідних переходів створять тротуари з пониженим рівнем бортового каменю.
Технічне проєктування мосту — розділили на двоє: будівництво та побудову інфраструктури, яка знаходитиметься на території України — фінансуватиме Україна, відповідно за проєкт в Молдові платитиме — Молдова. Очікується, що міст запрацює у 2025 році.
За інформацією групи компаній "Автострада", вже пробурено та забетоновано 12 паль. Вони й стануть фундаментом майбутніх опор мосту (на одну опору потрібно 15 паль). Автошлях Т-02-02 Могилів-Подільський – Ямпіль – Бершадь – Умань буде під'їздом до нього з українського боку. З іншої сторони він примкне до молдавської траси М2 Кишинів – Сорока.
Нагадаємо, ідею створення мосту між населеними пунктами Ямпіль (Україна) – Косеуць (Молдова) український уряд підтримав у червні 2023 року. Договір підписали представники обох країн.
Також раніше, ми писали про те, що Молдова готує санкції проти 25 людей, причетних до вторгнення рф в Україну.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.