Абонентка випадково поповнила рахунок на 2 225 гривень, але Київстар не дозволяє повернути кошти назад - реакція оператора

Жінка намагалась скасувати платіж, але банк відмовив та порадив звернутися до Київстару

Київстар
Абонентка Київстар не змогла повернути кошти, які випадково зарахувала при поповненні рахунку

Жінка при поповненні рахунку своєї дитини на 225 гривень випадково відправила 2 225 гривень. Їй не вдалось розподілити кошти, адже оператор не дозволяє абонентам з різними типами відключеннями (контракт, передплата) не можуть між собою відправляти кошти на рахунки. Про історію вона написала 12 серпня на Facebook-сторінці. 

Вона намагалась скасувати платіж, але банк відмовив та порадив звернутися до Київстару. Там зазначили, що нічого зробити не можуть. 

"Я клієнтка Київстар більше ніж 20 років, майже 5 з яких - контрактний абонент. Ситуація: поповнюю рахунок своєї дитини, і випадково відправляю замість абонплати у 225 гривень суму - 2 225 гривень. Мої дії - відразу телефоную в банк, прошу скасувати платіж, на що мені кажуть, що платіж проведений, звертайтесь до отримувача, тобто Київстару. Я телефоную їм, пояснюю ситуацію, що кошти в моєї дитини, не хотіла б, щоб така сума була на рахунку в нього. Що робити? Чи можна скасувати платіж як помилково зарахований? Відповідь Київстару - «нічого зробити ми не можемо, кошти ми не повертаємо». Ок, думаю, тоді собі з чоловіком перекину кошти і все. Намагаюсь відправити кошти собі на рахунок, і тут: клієнти з різними типами відключеннями (контракт, передплачуваний) не можуть між собою відправляти кошти на рахунки. Тобто, якщо ви випадково комусь поповнили рахунок і у вас один оператор, але різний тип підключення, то цей абонент, навіть, якщо і захоче повернути кошти, то не зможе. Тобто Київстар зробив ворогами людей за типом підключення. І не дав жодного варіанту повернути кошти собі на рахунок. Моя ситуація насправді не така страшна, адже кошти залишились в сімʼї. А якщо і справді, помилились номером і відправили не туди, то що? Нехай клієнти гребуться самі? Про манеру спілкування операторів - це окрема історія, підвищення голосу - це напевно норма", - скаржиться жінка. 

Реакція Київстару на скаргу жінки 

У Київстар відреагували на скаргу жінки. Там вказують, що під час поповнення рахунку абонент самостійно відповідає за введені дані. 

"Вибачте, що виникла така ситуація. На жаль, зараз сервіс розподілу залишку коштів для контрактних абонентів тимчасово не працює. Перепрошуємо за незручності. Під час поповнення рахунку абонент самостійно відповідає за введені дані. Саме тому, щоб відкликати платіж, вам потрібно звернутися до служби підтримки вашого банку. Однак, сума на рахунку має бути повністю збережена", - заявили у Київстар. 

Помилка при перенесенні коштів на інший мобільний номер

Якщо ви абонент передплаченого зв'язку:

Новим абонентам Київстар технічна можливість надається автоматично протягом 2 діб після того, як сума витрат номера, з якої здійснюється переказ, досягне 40 гривень. Перевірте:

  • суму операції – мінімальна сума 1 гривня, максимальна – 1 тисяча гривень (до 3 тисяч гривень на місяць)
  • сума операції має бути кратною 1 гривень (без копійок).
  • залишок коштів після операції повинен бути не менше 0 гривень.

Читайте нас у Facebook

Image
Оперативні новини: Україна, світ, війна. Підпишись 👇

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Україна на часі Youtube
Інформатор у
телефоні 👉
Завантажити