За словами жінки, Київстар не підключив їй послугу "Усюди онлайн"
Жінка вирішила підключити послугу "Усюди онлайн" від Київстару. Однак не змогла цього зробити, бо на телефоні був підключений інтернет. Відповідний коментар клієнтка залишила 16 липня під публікацією компанії.
За словами жінки, Київстар не підключив їй послугу "Усюди онлайн". Причиною цього стало те, що телефон був підключений до інтернету.
"Київстар налагодьте свою роботу хоч якось, будь ласка, бо технічна підтримка замість розв'язання проблем робить просто відписки. Ось таку смс мені прислали, чому я не могла замовити послугу, бо я була підключена до інтернету! Тому послуга не замовлялась, таке враження що зараз не цифрова ера, а ера аналогового зв'язку з операторами які з'єднують", - скаржиться жінка.
Також вона прикріпила повідомлення, яке отримала від Київстару. У ньому вказано, що "Помилок не виявлено. На момент спроб замовлення "Усюди онлайн 20 000 Мб" у вас була активна інтернет-сесія і кошти були зарезервовані. Рекомендуємо вимикати мобільний інтернет в налаштуваннях телефону".
У Київстар відреагували на коментар жінки. Їй порадили написати в приватні повідомлення для перевірки.
"Напишіть нам в приватні повідомлення, перевіримо", - заявили у Київстар.
Послугу не можна підключити, якщо є активне підключення до мобільного інтернету Київстар. Це пов'язано з тим, що послуга та інтернет використовують одну і ту ж мережу. Щоб підключити послугу, потрібно відключити мобільний інтернет або переключитися на Wi-Fi. Якщо у вас виникають труднощі з підключенням послуги Київстар, переконайтеся, що у вас достатньо коштів на рахунку, і перевірте, чи немає обмежень на вашому номері. Також, спробуйте перевірити статус заявки на підключення у розділі "Архів заявок" у системі "Мій Київстар" або звернутися до служби підтримки за номером 466 або 0 800 300 466.