Чоловік двадцять років користувався послугами Київстар, але вирішив піти - в чому причина

Чоловік вважає сервіс Київстар радянським

Київстар
Київстар не може верифікувати клієнта, який двадцять років користується послугами

Чоловік вирішив піти від Київстару після двадцяти років співпраці. Причина в тому, що оператор не може верифікувати його як користувача послугами. Про свою ситуацію він написав 11 квітня на Facebook-сторінці.

Попри неодноразові звернення до Київстар та надання всіх необхідних документів, процедура верифікації особи виявилась безрезультатною. Водночас кошти щомісячно списуються кошти з рахунку, але вивести їх залишок з номера неможливо. 

"Завершуються майже два десятиліття мого користування послугами Київстар. Півтора місяця десяток різних співробітників як у магазині компанії, так і дистанційно через центр комунікації не можуть розв'язати просте питання - верифікувати мене як користувача послуги. При тому, що я звертаюся особисто, надаю документи та пояснення. Я намагався розуміти можливу складність процедур та нетиповість проблеми, яка виходить за межі чиєїсь обізнаності. Тому це і тривало так довго. Але коли для відновлення SIM-карти, яка від початку була електронною, компанія в офіційному листі пише: «відсутня інформація з фотокопіями кардхолдеру SIM-карти, на якому зображено цифри ICC-коду» - це перевершує межу розуміння. Водночас кошти щомісячно списувати з рахунку за послугу, яка не надається - ніхто не забуває. І вивести залишок коштів з номера неможливо, бо доступу до номера телефону - немає. З тієї причини, що компанія ніяк не може впевнитися, що я - це я. Все це за відчуттями повернуло мене в радянську дійсність з тогочасним соціалістичним «сервісом». Добре, що ті часи в минулому і я можу обирати, хто надаватиме мені послуги якісно. Чому сприяє також і можливість перенести звичний номер до іншого оператора. Тож, хоча і не планував цього, кажу Київстар - Прощавайте!", - скаржиться чоловік.

Реакція Київстар на скаргу чоловіка

У Київстар відреагували на скаргу чоловіка. Там шкодують, що трапилася така ситуація. 

"Шкода, що трапилася така ситуація. Будь ласка, напишіть нам в особисті повідомлення, розглянемо питання більш детально", - заявили у Київстар.

Онлайн-реєстрація номера за допомогою Дії та BankID НБУ на сайті Київстар

Для того, щоб абоненти передплати могли додатково захистити свій номер, Київстар запровадив сервіс онлайн-ідентифікації для реєстрації номера за допомогою Дії або BankID НБУ. Раніше онлайн можна було зареєструвати номер тільки за допомогою КЕП — кваліфікованого електронного підпису. Для того, щоб підв’язати номер до документа онлайн, достатньо:

  • перейти на сторінку Реєстрації номера на сайті Київстар
  • авторизуватися в обліковому записі Київстар чи створити його
  • пошерити ID-картку чи закордонний паспорт через Дію або пройти ідентифікацію за допомогою BankID НБУ
  • підписати заяву просто на екрані і дочекатись сповіщення про те, що номер зареєстровано.

Завдяки реєстрації ніхто крім власника номера не зможе, наприклад, відновити, заблокувати чи перевипустити SIM-карту. Такі операції доступні абоненту лише після перевірки з боку оператора за документом, який прив’язано до номера. А тому реєстрація номера ще й суттєво підвищує безпеку усіх пов’язаних сервісів: доступ до онлайн-банкінгу, акаунтів у соціальних мережах, мобільних додатках. Реєстрація номера є безкоштовною та не впливає на тариф, залишок на рахунку та підключені послуги при цьому зберігаються. Також раніше була реалізована можливість замовити eSIM з контрактним підключенням у Київстар. Для цього достатньо пройти ідентифікацію через сервіс НБУ BankID або пошерити паспорт через застосунок Дія. Це також дає можливість користуватись послугами оператора і при цьому бути впевненими в безпеці номера.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube