"Ми використовуємо всі засоби для захисту нашої країни, тому ми не будемо вдаватися в деталі. Але ми просто даємо зрозуміти, що ми здатні та можемо відповісти"
"І поки весь світ чекає на диво від Трампа, дай Бог, ми з вами маємо не чекати, ми маємо не втрачати стійкості. Ми маємо пахати. Треба працювати кожен день, всім народом на стійкість всієї держави. Порізно виграти у цій битві просто неможливо"
Сонце увійде в активний і заповзятливий знак Стрільця: підвищиться наш ентузіазм, енергійність, бажання діяти, змінювати своє життя
Артист презентував нове музичне відео «7000 АЛЛО» у якому постав у стильних образах, зовсім незвичних для свого іміджу. Ця робота стала фундаментом для нового творчого напрямку виконавця.
Патрульні зізнаються що кайфують від їзди на своїх 750-кубових Honda
У складі Патрульної поліції є патруль, який працює не пішки чи на автомобілях, а на мотоциклах, що часто дає їм перевагу у переслідуванні порушників. Окрім слідкування за дотриманням правил дорожнього руху, вони мають першими прибувати в місця, куди швидко не зможе прибути автомобільний патруль, надавати допомогу потерпілим під час ДТП і таке інше. “Інформатор” побував у рейді з мотополіцейськими, щоб познайомитися з тонкощами їх роботи.
Наш рейд з мотополіцією почався з Шевченківського району. Щільний графік буднього дня у Києві для них не проблема. Екіпаж маневрує бульваром Шевченко як раптом перед ними у водія позашляховика здають нерви. BMW виїжджає на смугу для громадського транспорту і намагається об'їхати затор. Але марно. Вмикаються спецсигнали і два мотоцикли зупиняються поруч з порушником.
"Наша перевага — маневреність та непомітність", - каже патрульний Олег. "Зазвичай водії бачать патрульне авто і не порушують, а нас помітити складніше. Часто питають, звідки ми взялися", - посміхаючись розповідає мотопатрульний. Водій отримує штраф і ми рухаємось далі.
На Інститутській помічаємо мотоцикліста, який рухається у бік Хрещатику. Це порушення, адже зараз проїзд нею заборонений. Копи зупиняють байкера, той каже, що знак не помітив, але з порушенням згоден. "Спілкуватись з мотоциклістами легше",- зауважують копи. "Може тому, що ми також на мотоциклах і тому нас сприймають як своїх, а може тому, що мотоциклісти більш сучасні, якщо так можна сказати", - згадують копи.
"Хіба що на широких проспектах мотоциклісти намагаються від нас втекти, провокують. На великих швидкостях ми їх не переслідуємо, це небезпечно для інших. Тримаємо порушника у полі зору і передаємо напрямок руху колегам", - кажуть мотопатрульні.
Патрульні зізнаються що кайфують від їзди на своїх 750-кубових Honda. Відзначають зручність у керуванні. Та кажуть, що колеги їм заздрять. Але бути копом на мотоциклі не так вже й легко. Треба з одного боку не боятись, а з іншого - тримати голову холодною. Бо двоколісний транспорт це все ж таки небезпека і відповідальність.
Під час прощання мотопатруль отримує виклик про ДТП у дворах біля метро "Дорогожичі". Ближче до зими цей екіпаж пересяде на автівки і буде з нетерпінням чекати весни. Бо, зізнаються, мотопатруль приносить у їхню роботу особливі відчуття.
Раніше "Інформатор" дізнався, як службові собаки наближають перемогу України.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте у нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.