Світила сприятимуть успішному просуванню наших планів
“Це розповідь про взаємне кохання, де кожен день стає святом, коли поряд та людина, яка здатна захистити й підтримати. Це пісня про кохання, яке дарує надію і спокій, роблячи світ теплішим і світлішим лише завдяки тому, що поряд саме він.”, — розповіла Alena Omargalieva.
Шоу тривало 31 хвилину
Палац Гарньє. Париж. Франція. Саме там, американський дизайнер і голова Ради дизайнерів моди Америки (CFDA) Том Браун влаштував свій перший кутюрний показ, який присвятив 20 - річчю свого будинку моди. Про шоу почали говорити, де серед 2300 присутніх, живими спостерігачами були лише три сотні осіб не можна не говорити. Чим запам’ятався показ, хто такий Браун та що пропонує носити вже цієї осені – читайте в нашому матеріалі.
CNN назвало історичною бароковою виставою оперного театру XIX століття. Для запрошених гостей – був свій дрес-код – всі в сіром. Окрім них в залі були присутні й моделі Тома Брауна – 2D-фігури, яких одягли в фірмовий сірий костюм бренду — перший одяг, створений і проданий Брауном у 2003 році.
«Я хотів перевернути все (традиційне шоу від кутюр) і змусити всіх сидіти на сцені разом з шоу. Мені подобається, щоб люди відчували себе частиною того, що я роблю», — сказав Браун CNN.
Театральна вистава тривала близько 31 хвилини, що вдвічі більше, ніж звичайне шоу. За цей час на сцені показали 20-річну історію сірого костюму, який концептуалізували й перетворили на щось таке.
«Кожна колекція починається з сірого костюма. Я озираюся назад і не можу повірити, що це вже таак довго. Я так багато зробив. Багато з моєї команди почали зі мною, коли вони були дуже маленькими, а тепер у них самих є діти. Тому я відчуваю себе батьком для всіх них. Я голова CFDA і я відчуваю, що маю відповідальність переконатися, що люди бачать американську моду дуже піднесено та на найвищому рівні», — сказав Браун.
Усередині театру глядачів перенесли до залізничної станції, що за концептом нагадує кліп з британської нової хвилі «Fade to Grey» (1980) Visage. Як пізніше зізнався Браун це й був лейтмотив для шоу.
«Головна героїня цієї історії думає про своє нещасливе життя. І тоді всі її фантазії про речі, які вона вважала набагато цікавішими, зникли. А потім, у реальності, вона розуміє, що її життя насправді в порядку», — пояснив Браун після шоу.
Показ буквально супроводжували дзвони. Дзеленчало все від каблуків до брогів, якими дефілювали моделі. Все як на справжньому залізничному вокзалі. Деякі моделі були одягнені як пасажири, одягнені в костюми зі спідницею в шотландку з паєтками або пальта в стилі печворк і несли великі версії плюшевих сумок бренду Hector; інші втілювали дзвінки станційного годинника, одягнені в капелюхи і вовняні пальта. Навіть скромний голуб був піднесений моделями, одягненими в формовані жакети, вручну зшиті каскадом шовкового бавовняного пір’я.
Фіналом став трек 1976 року «Station to Station» від Девіда Боуї. До речі, чоловік був одним з перших знаменитих клієнтів Брауна у 2005 році.
Зазначимо, дебют Брауна від кутюр і весь графік тижня високої моди відбувається на тлі громадянських заворушень у Франції після того, як 17-річний Нахель Мерзук був убитий поліцейським у паризькому передмісті Нантер.
Раніше ми писали про те як, Ріанну і Кім Кардаш'ян вийшли у вбранні в камуфляжні пікселі.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.