Зірка серіалу Перші ластівки розкрив секрет успіху: Можна продати будь-що

Актор Олександр Рудинський знає, як Instagram та TikTok впливають на розвиток мистецтва

Олександр Рудинський
Окрім кіно та серіалів молода зірка грає в театрі

Зірка серіалу "Перші ластівки", актор Олександр Рудинський, розповів, завдяки чому український театр став дуже популярним останнім часом. 27-річний уродженець Миколаївської області впевнений - чималу роль в цьому зіграв технологічний процес. А якщо бути конкретнішим - поява соціальних мереж та їхнє активне користування по всьому світу.

TikTok та Instagram заполонили відео з вистав, глядацькі зали переповнені, а коли театр анонсує додаткову дату постановки, люди займають чергу до кас чи не з п’ятої години ранку, коли закінчується комендантська година. Про це Рудинський розповів в YouTube-шоу "Екзамен. Нова реальність", повідомляє пресслужба "Нового каналу", на якому виходять, зокрема серіали "Зв’язок" та "Голова". В них напередодні знімався Олександр.

"Останнім часом маємо величезний попит на вистави. Зараз у репертуарі театру ім. Франка є багато постановок, квитки на які розлітаються за лічені години. Наприклад, на мою улюблену виставу режисера Івана Уривського "Безталанна", хоча її грають вже близько чотирьох років. Вона не нова, але квитки розкуповують, щойно вони з’являються у продажу. Думаю, що в цьому величезна заслуга TikTok. Бо молодь, яка зараз почала активно ходити до театру, хоче ділитися тим, що бачить. Це вже мода: зняти, показати й сказати: "Дивіться, я був на цій виставі, я це бачив наживо". А потім у нас аншлаги, бо підписники, які довіряють смаку цієї людини, також мріють побачити розрекламовану в соцмережах виставу", - розповів актор.

Соцмережі справді стали потужною силою "театральної лихоманки". Олександр Рудинський пересвідчився у цьому особисто.

"Я вирішив вказати на своїй сторінці в Instagram дати вистав, коли буду грати. Бо в нас залучені два склади акторів, ми весь час міняємося. Опублікував монолог з "Калігули", і він якимось чином потрапив у рекомендації соцмережі. Театральний монолог з вистави набрав тисячі лайків та півмільйона переглядів. Соцмережі – це найкрутіші маркетингові платформи зараз. Уміючи ними користуватися, можна продати будь-що", - зізнався Рудинський.

Багато хто зазначає в соцмережах, що під час війни театр став справжньою арттерапією для суспільства. Українці шукають розради та натхнення, адже дивлячись виставу, можна ненадовго відволіктися від реальності.

"У глядацькій залі театру ви отримуєте емоції. І в цей момент поряд із вами таку енергію отримують ще 800 людей. Якщо є якась реакція на те, що відбувається на сцені, вона стає спільною, відбувається суспільна синергія. Нещодавно я замислився: "Цікаво, а є артист в Україні, який може зібрати глядацьку залу так швидко, як, наприклад, вистава "Конотопська відьма"? Це не зарозуміла думка, але мені все життя казали, що театр - лише для 3% населення. А зараз це тренд. Раніше студенти-театрали вчилися для того, щоб зіграти якусь роль у кіно, щоб їх показала по телевізору. Тепер інше покоління. І мені приємно, що я його частина", - підсумував Рудинський.

Олександр Рудинський під час однієї з вистав
Олександр Рудинський під час однієї з вистав

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube