Жінка надіслала заяву до оператора з проханням повернути їй внесені кошти, однак, жодної відповіді не отримала
Жінка поповнила свій номер телефону через термінал самообслуговування "IBOX" на загальну суму 13 160 гривень. Вона отримала повідомлення від Водафон про зарахування коштів. Однак через декілька хвилин після перевірки рахунку грошей на ньому не виявилося.
Як йдеться у рішенні Ужгородського міськрайонного суду Закарпатської області, жінка надіслала заяву до оператора з проханням повернути їй внесені кошти, однак, жодної відповіді не отримала. В АТ "АЙБОКС БАНК" підтвердили, що через термінал здійснили платежі на поповнення мобільного рахунку, які переказали ПрАТ "ВФ Україна".
Адвокат жінки вказав, що факт переказу та зарахування коштів на рахунок отримувача до ПрАТ "ВФ Україна" є доведеним. Він наголосив, що саме оператор втратив суми переказу, тож повинен повернути кошти в сумі 13 160 гривень.
У задоволенні позову жінки до ПрАТ "Водафон Україна" про стягнення коштів у сумі 13 160 гривень відмовили. З'ясувалось, що номер телефону використовувався знеособлено (анонімно) та доказів того, що саме вона була абонентом якому надавались послуги оператора суду не надали. Разом з цим встановлено, що кошти, які перерахували в терміналі самообслуговування зарахували та перерахували на інший мобільний рахунок.
"З наданих позивачкою та її представниками доказів також неможливо встановити, що переказ коштів здійснили саме з вини некоректної роботи оператора Vodafone Україна а тому, суд прийшов до висновку, що вимоги є необґрунтованими і не підлягають задоволенню", - додали у суді.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.