"На сьогодні секретар РНБО сформулював цей пункт як «інформаційна твердість». Це загальна історія, до якої залучені різні структури, зокрема обидві розвідки, а також СБУ"
Луна знаходиться в зростаючій фазі, а значить сприяє новим починанням, дає нам додаткову енергію
“Ця пісня про добрі і світлі почуття. Мені сподобалось слово “Неабищо”, бо воно не звичне, ми так називаємо людей які нам подобаються, чи яких ми кохаємо. Мене називали “моє неабищо”, мені це сподобалось, тому що я відчула в цьому слові певну унікальність, милозвучність. Це слово і смішне, і дивне, але дуже моє”, - коментує TAYANNA.
Сервіс, тарифи та якість зв’язку багатьом не подобаються
На сайті відгуків про роботу українських сервісів, більшість користувачів оцінили роботу мобільного оператора “Київстар” як жахливу. Інформатор зібрав основні претензії користувачів до оператора зв’язку.
Для того, щоб відключити домашній інтернет, Ксенія тиждень бігала до магазинів Київстар, телефонувала в службу підтримки, писала в чат служби підтримки в телеграм - і все без жодного результату. Відповідь була "чекайте рік і вам автоматично відключать домашній інтернет". Пройшло більше двох років і досі приходять смс і поступають набридливі дзвінки операторів з питаннями "чого це ви не користуєтеся послугами домашнього інтернету Київстар?"
“Піднімають ціни на свої послуги зі старту просто як заманеться. У багатьох з нового року істотно мобільний зв'язок битиме по бюджету. Нічого не покращується, а ціни зростають, багато знайомих скаржаться, що переходитимуть на іншого оператора”, - пише Абонент.
“Сьогодні мовчки змінили мій тарифний план на 35 грн дорожче. Якщо телефонуєш у службу підтримки, то так само неможливо отримати відповідь оператора, зате робот після п'яти переходів і натискань на кнопки розповідає, що причиною цього подорожчання є необхідність закупівлі компанією Київстар генераторів у зв'язку з перебоями зі світлом. Отак компанія перекладає свої проблеми на плечі споживачів, у кого своїх проблем по вуха. Раніше хоч повідомляла заздалегідь, а тепер мовчки змінює тариф. Мій висновок, що з такою політикою компанії, з таким ставленням до клієнтів, споживачів послуг ставатиме все менше,” - пише Ксенія.
“Найжахливіший оператор в Україні! Якщо в інших вежах при відключенні працюють мінімум дві години, то тут ви цього не зустрінете, максимум півхвилини і все, ні зв'язку ні інтернету. Через буває навіть 10 хвилин після перезавантаження телефону зв'язок тупо висне і без перезавантаження пристрою, вам можуть дзвонити, але дзвінок не пройде (хоча у опонента йде гудок), пропущених немає тільки смс через пів дня про те, що вам дзвонили. Сам коли набираєш дзвінок тупо вішає телефон і чекаєш хвилин 5, поки перерветься,” - пише користувач Aguirre.
На жаль, попри популярність сервіса відгуків, представники компанії Київстар ніяк не коментували ці критичні зауваження.
Як раніше повідомляв Інформатор, Київстар не вважає за потрібне компенсувати абонентам оплату за зв’язок, якого фактично не було.