Програма лояльності Залізні друзі дозволяє накопичувати спеціальні бали - обіймашки - за кожен кілометр залізничної подорожі та обмінювати їх на знижки та бонуси від партнерів програми
Програма лояльності Укрзалізниці «Залізні друзі» повертається після тимчасової відсутності через кібератаку. Про це 15 квітня повідомила Укрзалізниця.
“Знаємо, як довго ви цього чекали, прочитали кожне з сотень ваших повідомлень в соцмережах та через зворотний звʼязок нашого застосунку, тож відсьогодні перезапускаємо нашу програму лояльності! Понад 30 пропозицій від наших постійних партнерів, а також нових, серед яких — гурт МУР; заклади мережі Gastro Family: «Остання Барикада», «Канапа», «Канапка-бар», «MUSHLYA», «BPSH», «Philadelphia», компанія «BARTA DESIGN», аптеки мережі «9-1-1» - вже очікують в розділі «Профіль» застосунку!”, - йдеться в повідомленні Укрзалізниці.
Програма лояльності «Залізні друзі» дозволяє накопичувати спеціальні бали - обіймашки - за кожен кілометр залізничної подорожі та обмінювати їх на знижки та бонуси від партнерів програми. Щоб приєднатися - достатньо завантажити застосунок Укрзалізниці, зареєструватись та купувати квитки, накопичуючи обіймашки.
23 березня Укрзалізниця зазнала масштабної кібератаки, що спричинила технічний збій у роботі IT-систем. Через це тимчасово не функціонували мобільний застосунок, сайт компанії та онлайн-замовлення послуг.
24 березня в Укрзалізниці офіційно підтвердили факт таргетованої атаки на цифрову інфраструктуру перевізника. 29 березня компанія відзвітувала про відновлення роботи всіх онлайн-сервісів із продажу квитків у штатному режимі.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.