Залізничники поділилися з пасажирами важливими порадами
Нерідко українці скаржаться на свої поїздки в поїздах. Проте насправді і в працівників залізниці є певні претензії до пасажирів. Машиністи розповіли, що їх дратує найбільше.
Про це розповіли в спільноті "Kyiv City Express (кільцева електричка)". Машиністи зазначили, що закликають пасажирів лишатися людьми й прислухатися до залізничників. Адже якщо вони роблять зауваження, то це не просто так. Пасажирам залізничники радять наступне:
Нещодавно в Укрзалізниці змінили правила покупки квитків. Це стосується оптових покупок, коли пасажир купує одразу десять або більше квитків. Тепер такі замовлення будуть здійснюватися лише в онлайн-режимі. У касі відбуватиметься лише видача квитків. Онлайн-замовлення для десяти та більше квитків уже доступне через офіційний портал Укрзалізниці.
Також повідомлялося, що тепер пасажири Укрзалізниці можуть скористатися знижкою на таксі у -50%. Вона діє на виклик Bolt. Акція діятиме на виклик Bolt до та з залізничних вокзалів у Києві (Центральний, Південний та Дарниця), Дніпрі, Львові, Одесі, Івано-Франківську, Ужгороді, Полтаві та Кривому Розі) при розрахунку преміальною карткою Visa.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.