Забули речі в Київській кільцевій електричці: як повернути

Читать на русском

Телефонуйте на гарячу лінію Укрзалізниці чи скористуйтеся чат-ботом

Читать на русском
Забули речі в Київській кільцевій електричці: як повернути
Якщо забули речі в електричці, є шанс їх забрати. Колаж: Informator.ua

Телефонуйте на гарячу лінію Укрзалізниці чи скористуйтеся чат-ботом

В Telegram-каналі Kyiv City Express, який присвячений роботі Кільцевої електрички Києва, поставили питання: що робити, якщо пасажир забув речі в вагоні. Кияни поділились своїм успішним досвідом повернення втраченого.

Якщо ви забули речі в вагоні, телефонуйте на гарячу лінію Укрзалізниці за телефонами:

  • 044 465 33 44;
  • 0 800 503 111.

Всі дзвінки безкоштовні.
Крім того, можно звернутись до Укрзалізниці через чат-бот в телеграмі, вотсапі, вайбері чи фейсбуці.

Kyiv City Express - це кільцева міська електричка поєднує лівий та правий береги Києва. Працює під час повітряних тривог. На маршруті Kyiv City Express задіяні 10-вагонні електропоїзди, капітально відремонтовані на власних потужностях Укрзалізниці. В цих поїздах оновлені всі основні системи — колісні пари, тягові двигуни та всі ключові вузли, оновлено та модернізовано інтер’єр, встановлені нові зручні сидіння, інформаційні табло та інше.

Як раніше повідомляв Інформатор, під час повітряної тривоги у Києві рух транспорту місцями, зокрема на мостах, ускладнюється через затори, а громадський транспорт призупиняється. Натомість кільцева електричка продовжує рух за графіком і готова довезти киян до безпечних місць.

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.