У грудні 2015 року суддя районного суду Запоріжжя вирішила, що ПриватБанк має повернути чоловіку його гроші. Однак цього не сталося, тому справа знов потрапила до суду
У жовтні 2014 року до чоловіка звернувся його тесть та попросив допомогти продати товар на сайті OLX. У батька його дружини не було власного рахунку в банку, а гроші за товар можна було отримати тільки переказом. Тому чоловік погодився допомогти та сказав номер своєї картки ПриватБанку та номер телефону, які використали в оголошенні.
Покупець на товар тестя знайшовся швидко. Нібито щоб оплатити товар якийсь незнайомець дзвонив декілька разів. Спочатку він казав, що зі сплатою за товар були якісь негаразди, а потім попередив, що найближчим часом перекаже гроші.
Чоловік зайшов у застосунок Приват 24, щоб відслідкувати платіж та відразу передзвонити тестю. Приблизно о 19:00 він побачив, що о 18:50 якимось чином кредитний ліміт на його картці збільшили з 500 грн до 10 тис. грн.
Однак на цьому дива не закінчилися. Після цього за три хвилини пройшло три транзакції, але не про зарахування грошей, а навпаки, про перерахування коштів з його картки. Чоловік спостерігав, як зникло майже 8 тис. грн кредитних грошей та понад 2 тис. грн власних заощаджень.
Оскільки він на таке не розраховував, то одразу вирішив зателефонувати у ПриватБанк та все з’ясувати. Але телефон було заблоковано. Поки він намагався знайти інший телефон у сусідів, прийшла дружина та з її мобільного чоловік подзвонив спочатку на телефон ПриватБанку 3700, який не відповідав. Потім він знайшов інший номер, де автомат до з'єднання з оператором впродовж ще п’яти хвилин розповідав, що треба дзвонити на 3700. Але картку вдалося заблокувати того ж дня. На ранок наступного дня чоловік пішов до банку та написав заяву про те, що гроші переказував не він.
Клієнт ПриватБанку просив повернути понад 8 тис. грн. З них викрадені шахраєм власні кошти, штраф, компенсація та витрати на адвоката. Окремо просив скасувати борг по кредиту, яким він не користувався.
Виявилося, що в день викрадення коштів злодій перевипустив його SIM-картку у сервісному центрі «Київстар» у Кривому Розі, хоча чоловік у той час був дома в Запоріжжі. Тому телефон і було заблоковано. Після цього шахрай направив повідомлення на номер банку й той збільшив кредитний ліміт до 10 тис. грн. Коли це було зроблено злодій дізнався CVV-2 код і далі переказав кошти.
Чоловік вважав, що саме ПриватБанк видав CVV- 2 код, який є секретним та не може зберігатись банком, а тим більше комусь повідомлятись. У банку на це відповіли, що клієнт сам винен, тому що погано зберігав банківську інформацію. Нібито він міг помилково втратити картку чи повідомити код від неї.
Проте у суді адвокати банку не довели, що їх клієнт стовідсотково втратив картку чи комусь про неї розповів. Тому у грудні 2015 року суддя Орджонікідзевського районного суду Запоріжжя Юлія Апаллонова вирішила, що чоловіку мають повернути 2 тис. 190 грн його власних коштів та 567 грн штрафу.
Ця справа пройшла по колу судів не один раз. Проте у листопаді 2016 року рішення щодо повернення коштів набрало законної сили.
Здавалося б, що суперечку вичерпано і на цьому крапка. Однак у жовтні 2017 року чоловік знов пішов до суду. Виявилося, що рішення на його користь не виконано, тому клієнт вимагав ще майже 50 тис. грн.
Він заявляв, що з 2015 року гривня знецінилася та за затримку ПриватБанк має заплатити більший штраф. Суддя з цим погодилася, однак рахувала тільки щодо власних коштів чоловіка, а не кредиту, який належав банку. Вийшло трохи більш як 2 тис. грн. Таке рішення у листопада 2018 року ухвалила суддя Орджонікідзевського райсуду Запоріжжя Інеса Соболєва.
Чоловік намагався збільшити цю суму, проте ні в апеляції, ні у Верховному Суді це зробити не вдалося.
Інформатор писав, що через дзвінок фальшивої служби безпеки ПриватБанку жінка має виплачувати кредит.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.