З 1 липня на Пенсійний фонд чекають великі зміни: подробиці від Мінсоцполітики

Збільшується кількість місць, куди можна звернутися за соціальними виплатами, що сплачуються за рахунок коштів державного бюджету. Відтепер, крім ЦНАПів та працівників сільських/селищних/міських рад, можна буде звернутися ще й до найближчого сервісного центру ПФУ

Фото: Мінсоцполітики
Фото: Мінсоцполітики

З 1 липня 2025 року внутрішнє адміністрування соціальних допомог, які отримують українці, здійснюватиме Пенсійний фонд України. Про це повідомляє Мінсоцполітики. 

“Звертаємо увагу, що для отримувачів соціальних виплат нічого не змінюється, зміни відбудуться виключно на рівні внутрішнього адміністрування. Усі, хто їх отримував соціальні виплати і має відповідне право, буде отримувати їх і надалі”, - зазначає Мінсоцполітики.

Водночас збільшується кількість місць, куди можна звернутися за соціальними виплатами, що сплачуються за рахунок коштів державного бюджету. Відтепер, крім ЦНАПів та працівників сільських/селищних/міських рад, можна буде звернутися ще й до найближчого сервісного центру ПФУ. Тож сервіси стануть доступніші.

Крім того, стане швидшим розгляд заявок громадян на соціальні виплати та їх щомісячне нарахування. Адже він повністю цифровізується і передається Пенсійному фонду, який має одну з найпотужніших серед усіх державних органів ІТ-систему.

Як було раніше?

На районному, потім обласному рівні органів соціального захисту населення формувалися паперові відомості. Звідти вони передавалися на державний рівень, де здійснювались необхідні нарахування. Після цього цілісна платіжна відомість знов передавалась на обласний рівень, а область розділяла відомості для районів. І тільки після цього районні управління соціального захисту могли звернутися з нею до банку для подальших нарахувань людям.

Такий тривалий процес вимагав багато зусиль та часу. Він сповільнював отримання виплат. Також є непоодинокі випадки заборгованостей, які виникають саме через значне перевантаження органів соціального захисту населення.

Як буде з 1 липня?

Замість обігу паперових відомостей - цифровізація процесів. Після звернення людини до будь-якої доступної точки, заявка через онлайн-сервіси потраплятиме одразу в опрацювання працівнику Пенсійного фонду. Після розгляду - призначення виплати на картку людини в тому банку, де вона обслуговується. Завдяки цифровізації, всі заявки будуть обліковуватись онлайн і значно швидше. Це дозволить також ліквідувати накопичені борги. 

Нагадуємо, що звертатися до ПФУ можна як онлайн (доступний портал електронних послуг і мобільний додаток), так і офлайн (Фонд має понад півтисячі сервісних центрів на підконтрольній Україні.

Як авторизуватися у мобільному застосунку "Пенсійний фонд" за допомогою Gov.ID:

  • Для авторизації за допомогою банківської картки (Gov.ID) натисніть «Увійти за Gov.ID».
  • Натисніть на піктограму стрілочки.
  • Оберіть ваш банк з переліку запропонованих.
  • Введіть номер банківської картки та натисніть «Продовжити».
  • На ваш номер телефона надійде повідомлення з кодом підтвердження авторизації. Введіть код та натисніть «Підтвердити».
  • Перевірте персональні дані, що з’явилися на екрані. Якщо все правильно –  натисніть «Продовжити».
  • Після авторизації у нижньому меню можна переглянути необхідну інформацію в розділі «Інфо» та в особистому профілі. 

Переглянути необхідну інформацію можна в розділі «Інфо» та в особистому профілі. У розділі «Комунікації до ПФУ» можна скористатися додатковими сервісами.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.




ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Україна на часі Youtube