З 1 березня деякі клієнти Київстар залишаться без інтернету

Читать на русском

Взаєморозрахунки за надані послуги відбуватимуться відповідно до чинних процедур компанії, - обіцяють у Київстар

Читать на русском
З 1 березня деякі клієнти Київстар залишаться без інтернету
Без інтернету

Взаєморозрахунки за надані послуги відбуватимуться відповідно до чинних процедур компанії, - обіцяють у Київстар

З 1 березня 2023 року Київстар припине надавати послугу “Домашній Інтернет” за деякими адресами, де вона діяла з використанням технології ADSL. У зв'язку з цим закривається тариф “Чемпіон світу”, а також припиняє надаватися послуга Домашнього Інтернету деяким користувачам, які раніше змінили його на тарифи “Все разом”.

Про це Інформатору стало відомо з повідомлення компанії Київстар.

“Користувачам тарифів “Все разом” будуть запропоновані інші тарифи мобільного зв’язку, що не включають послугу дротового інтернету. Решта абонентів, у яких відбудуться зміни, будуть проінформовані через SMS. Взаєморозрахунки за надані послуги відбуватимуться відповідно до чинних процедур компанії”, - йдеться у повідомленні. 

Після виходу матеріалу Київстар пояснив ситуацію: Дана новина стосується абонентів, які до цього часу були підключенні до провідного інтернету через технологію ADSL. Це дуже застаріла технологія широкосмугового доступу, яка забезпечує передачу цифрового сигналу звичайною аналоговою телефонною лінією, та дозволяє одночасно користуватися телефоном і Інтернетом.
Домашній інтернет від Київстар побудований на сучасній технології FTTB та надає інтернет через оптоволоконний кабель, тож надавати високий рівень сервісу та підтримувати роботу мережі через технологію ADSL, компанія більше не може.

Хочемо зауважити, що серед понад 1 млн. абонентів послугою ADSL користувалось 100 абонентів, тобто 0,01% бази. Тож ні про яке масове відключення від послуги «Домашній інтернет» від Київстар, не може й бути мови. Навпаки, провайдер активно розвивається, модернізує мережу, підключає нові міста та міцно тримає позиції лідеру серед провайдерів на B2C ринку.

Раніше інформатор повідомляв, як у Київстар пояснюють, чому компанія не взмозі забезпечити якісний зв'язок попри зростання тарифів.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут. 

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.