Уся інформація зберігається в цифровому форматі — без людського фактору та затримок, завдяки автоматизованим перевіркам у реєстрах система одразу повідомить про результат розгляду заяви, якщо бронювання затверджене, воно автоматично відображатиметься в застосунку Резерв+
Зміна умови та термінів бронювання, різні умови для підтвердження критичності — усе це плутає керівників підприємств. Щоб бронювання працювало не лише швидко, а й зрозуміло, команда Мінцифри зробила детальний гайд з покроковою інструкцією щодо бронювання та підтвердження критичності для керівників підприємств. Про це 18 квітня повідомив віце-прм’єм Михайло Федоров.
“Щоб забронювати працівників на порталі Дія, у компанії має бути чинний статус критичного підприємства. Дізнайтеся, як це працює: від подання заяв про бронювання та переліку підприємств, що мають на це право, до уникнення затримок, пов’язаних з оновленням даних у Пенсійному фонді та податковій”, - повідомляє Мінцифри.
Щоб отримати статус критично важливого, підприємства мають відповідати трьом основним критеріям:
А також один із таких критеріїв на вибір:
Відповідаєте цим вимогам? Надішліть офіційний лист до органів виконавчої влади або військових адміністрацій з обґрунтуваннями відповідності критеріїв та отримуйте статус критичності.
Вже маєте статус критично важливого? Подавайте заяву про бронювання працівників через портал Дія: заповніть форму за 10 хвилин та отримуйте результат упродовж трьох днів.
Щоб забронювати працівників, потрібно пройти кілька простих кроків:
Результат надійде на вашу електронну пошту та в кабінет на порталі Дія. Якщо бронювання успішне, воно відобразиться в системі Резерв+ працівників.
“Ми автоматизували процес: уся інформація перевіряється системою, а не людьми — отже, швидко, прозоро та без зайвої бюрократії”, - наголосили в Мінцифри.
Якщо новий працівник не відображається в реєстрах, зверніться до Пенсійного фонду України (ПФУ) для оновлення даних. Зробіть це через розділ Комунікації з ПФУ на порталі: користуйтеся оперативним повідомленням* про трудові відносини — інструкція тут. Оперативне повідомлення подавайте одразу після прийняття, звільнення чи переміщення працівника — день у день чи на наступний.
Якщо ви вчасно подали дані про працівника, він відображатиметься в системі Оберіг і бронювання мине без проблем. Однак якщо інформація надіслана із затримкою, подайте Податковий розрахунок через портал ДПС за останній звітний період і дочекайтеся, поки ПФУ оновить інформацію в реєстрі.
Для деяких підприємств є можливість забронювати до 100% своїх працівників. Це стосується:
Також є категорії працівників, які можуть бронюватися поза лімітом компанії, а саме:
Так підприємства працюватимуть для економіки та оборони без перерв на паперові турботи.
“Процес бронювання працівників через Дію — це швидкий, зручний і безпечний спосіб оформлення бронювання без необхідності збирати паперові документи або стояти в чергах. Уся інформація зберігається в цифровому форматі — без людського фактору та затримок. Завдяки автоматизованим перевіркам у реєстрах система одразу повідомить про результат розгляду заяви. Якщо бронювання затверджене, воно автоматично відображатиметься в застосунку Резерв+”, - підсумували в Мінцифри.
Як раніше повідомляв Інформатор, Президент Володимир Зеленський підписав закон, яким удосконалено механізми притягнення до адміністративної відповідальності за порушення правил військового обліку та законів про оборону і мобілізацію №4316-IX (законопроект 12093). Так, тепер українці зможуть дистанційно оплачувати штрафи за порушення мобілізації - через Резерв+. І це стосується, зокрема, військовозобов'язаних, які перебувають за кордоном.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.