“Я готовий на все заради миру в Україні. Якщо завтра Україну приймуть до ЄС та НАТО, я більше не потрібний. Але поки цього не буде, я захищатиму свою країну”
"Це був такий час, коли всі записувалися до тероборони, і були великі черги. Я попросив зайняти мені місце в черзі, щоб я зміг записатися"
Всі ми інколи вдаємо, що все добре, хоча по факту ні. В такі моменти твоє тіло ніби онімівше від душевного болю хоче втекти кудись на вулицю, де холодно і вогко, бо тільки там твій внутрішній стан співпадає з тим що назовні. Задихаючись, ти кричиш в пустоту про те, як тобі погано.
Google не афішує його існування
Компанія Google має плагін для браузерів, який повністю блокує збір даних про користувачів рекламним сервісом Google Analytics. Його можна встановити, але компанія не афішує його існування.
Про це повідомляє Інформатор з посиланням на AIN.ua .
Google часто піддається критиці за свої практики збору інформації про користувачів - часто без належного повідомлення їх про це. У відповідь на ряд претензій від влади і судових позовів, у 2010 році компанія випустила інструмент, що дозволяє користувачам повністю заблокувати збір інформації про їх активності в інтернеті сервісами Google.
Плагін для браузера «Блокування Google Аналітики» можна завантажити тут.Він доступний для Chrome, Internet Explorer 11, Safari, Firefox і Opera.
Плагін працює на сайтах, де використовується підтримувана версія JavaScript Google Аналітики (analytics.js, gtag.js). Він забороняє файлів JavaScript (gtag.js, ga.js, analytics.js і dc.js), розміщеним на веб-сторінках, відправляти інформацію про дії користувачів на сайтах. Але блокування стосується тільки Google Analytics.
«Це не завадить власникам сайтів застосовувати інші інструменти для збору веб-статистики. Блокувальник Google Analytics не заважає відправленню даних на сам сайт і не перешкоджає роботі інших засобів веб-аналітики», - відзначають в Google.
Інструмент є, але Google не згадує його в своїх рекомендаціях щодо безпеки даних. І це не дивно. У 2020 році сукупна виручка Google склала $ 181,7 млрд (+ 13%). Таким чином, реклама принесла компанії 81% доходу (роком раніше 84%).
Також ми розповідали, в яких областях українці найбільше шукали в Google інформацію про День закоханих.