"Ми використовуємо всі засоби для захисту нашої країни, тому ми не будемо вдаватися в деталі. Але ми просто даємо зрозуміти, що ми здатні та можемо відповісти"
"І поки весь світ чекає на диво від Трампа, дай Бог, ми з вами маємо не чекати, ми маємо не втрачати стійкості. Ми маємо пахати. Треба працювати кожен день, всім народом на стійкість всієї держави. Порізно виграти у цій битві просто неможливо"
Сонце увійде в активний і заповзятливий знак Стрільця: підвищиться наш ентузіазм, енергійність, бажання діяти, змінювати своє життя
Артист презентував нове музичне відео «7000 АЛЛО» у якому постав у стильних образах, зовсім незвичних для свого іміджу. Ця робота стала фундаментом для нового творчого напрямку виконавця.
Розробники додатка розповіли, як працює система оцінювання водіїв
Користувачі додатку Uklon ставлять оцінки водіям. Наприклад, можна поставити одну зірочку таксисту, бо не сподобалась його поведінка. Що буде відбуватися далі?
На це питання відповили розробники додатку.
Після того, як залишено відгук, до завдання підключається AI-система, сортує ці відгуки за пріоритетністю, за ключовими словами, за історією відгуків про водія, за тригерними шаблонами та іншими речами, які компанія не розкриває.
“Кожен відгук проходить пріоритизацію. Робота щодо деяких відгуків у нас автоматизована: система може одразу заблокувати такого водія або інформувати його про попередження. Також вона надає зворотний зв'язок клієнту. Якщо ж ситуація екстрена й потребує втручання людини — такі відгуки поміщаються вгорі списку, й наші спеціалісти дуже швидко розпочинають обробку в порядку критичності відгуків — екстрені першими, - пояснює рroduct Owner (CRM) в Uklon Олена Сингай, - Якщо пасажир ставить водієві одиничку, система одразу запропонує додати його у чорний список. Адже одиничка — це найнижча оцінка, яка сигналізує про те, що все погано, і навряд пасажир захоче ще раз колись зустрітися із конкретним водієм. Також відзначу, що водії не бачать, хто саме поставив низьку оцінку: зазвичай вони отримують узагальнений та анонімізований звіт по оцінках за тиждень”.
Також залежно від фідбеку спеціаліст Uklon приймає рішення: телефонувати чи ні. Від чого це залежить? Якщо у коментарі пасажира доступно й зрозуміло описано, у чому саме проблема, в такому разі немає потреби телефонувати: наш спеціаліст зв’язується з водієм і прояснює ситуацію з ним. Якщо ж даних недостатньо, наприклад, пасажир залишив коментар «Порушено правила дорожнього руху», тоді спеціаліст може зателефонувати, аби уточнити, що саме сталося. Адже Uklon, наприклад, бачить швидкість, з якою рухався водій, але не можемо побачити, чи їхав він на червоне світло.
Uklon – український сервіс таксі. Uklon пропонує послуги таксі, служби доставки, сумісного використання автомобілів та інші транспортні послуги. Компанія була заснована як стартап у 2009 році та зараз налічує понад 500 співробітників.
Раніше Інформатор повідомляв, як викликати таксі Uklon, якщо у вас поганий зв'язок.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.