EVA робить усе, щоб наблизити перемогу України
Напевно, всі жінки України знають мережу магазинів для краси та затишку EVA. Як витримала «найкраща подруга» випробування тяжких воєнних часів? В умовах ракетних обстрілів, окупації, мародерства навіть просте збереження бізнесу - надважке завдання. А EVA не лише впоралась з ним, але й розгорнула широку програму допомоги коштом власного ресурсу та надаючи можливість кожному своєму покупцю робити внесок у Перемогу України. Адже маленької допомоги не буває!
"До повномасштабного вторгнення EVA була компанією, яка стрімко розвивалась, зростала, запускала амбітні проєкти. Сьогодні ж наші зусилля спрямовані на збереження бізнесу, відновлення пошкоджених об’єктів, підтримку роботи всюди, де це можливо", - розповідає виконавча директорка EVA Ольга Шевченко.
З 24 лютого 2022 року 200 магазинів EVA зазнали пошкоджень. На сьогодні 178 не працюють. Дані про знищені та пошкоджені торгові точки – приблизні, адже до деяких, наприклад, в Маріуполі, немає доступу. Воєнні збитки мережі по товару складають 300 млн грн, ще близько 60 млн грн — це втрати по обладнанню, техніці та матеріалам. І це лише приблизні дані.
"Ми розуміємо, що товар, який знаходиться в магазинах на окупованій території, скоріш за все, вже втрачено. Таке ми вже побачили у звільнених регіонах – там товар був або пошкоджений, або просто вкрадений", - каже Ольга Шевченко.
EVA має розподільчі центри у Броварах, Дніпрі, Львові, а також сортувальні центри в Одесі та Харкові. Львівський та броварський РЦ розраховані на обслуговування не лише мережі магазинів, а й інтернет-напряму EVA.UA. З перших днів повномасштабного вторгнення об’єкти у Броварах та Харкові не могли працювати. Продукцію з броварського РЦ було перевезено на інші об’єкти. Виконання замовлень інтернет-магазину повністю лягло на львівський склад. Частина персоналу з Броварів також перемістилася для роботи до Львова. Для них при РЦ у Львові обладнали місця тимчасового проживання.
У квітні, після відходу ворожих військ з території Київської області, склад у Броварах відновив роботу в обмеженому режимі, а з 1 жовтня працюватиме у повному обсязі. Сортувальний центр у Харкові наразі працює тільки на потреби Харківського регіону. Магазини Сумської області, які раніше також обслуговував Харківський склад, наразі отримують товар з Дніпровського розподільчого центру.
"Окрім прямих втрат в результаті бойових дій треба також враховувати суттєве зниження товарообігу мережі порівняно з аналогічним періодом 2021 року. Значні ускладнення, особливо на початку вторгнення, були також з доставкою товарів до магазинів. Вартість та терміни доставки товарів збільшились в рази порівняно з довоєнним періодом", - каже Ольга Шевченко.
Основні зусилля команди сьогодні спрямовані на збереження бізнесу.
"Зараз ми гнучко та оперативно коригуємо свої поточні витрати. При цьому відновили напрямки діяльності, спрямовані на автоматизацію процесів, розвиток логістичної структури. Зокрема, продовжуємо розширення РЦ Львів та розвиток інтернет-магазину EVA.UA", - каже Ольга Шевченко.
Якщо раніше EVA була про красу, догляд за собою, затишок в оселі, сьогодні для мережі стало важливіше забезпечити людей найнеобхіднішими товарами сталого попиту.
Попри всі труднощі, EVA реалізує волонтерські проєкти. З 24 лютого в департаментах утворились ініціативні групи, які своїми силами закривали різні потреби військових. Хлопці та дівчата ставали донорами крові, збирали речі та продукти для переселенців, готували та возили їжу на блокпости, брали участь у побудові захисних споруд, давали прихисток тваринам, чиї господарі екстрено поїхали і не змогли взяти з собою улюбленців. Компанія підтримує ініціативи співробітників, а також реалізує цілу низку системних проєктів допомоги.
Ресторан, який раніше готував обіди для співробітників центрального офісу у Дніпрі, з перших днів повномасштабного вторгнення зайнявся приготуванням комплексних обідів для військових, котрі відновлюються після поранень у лікарні Мечникова. І донині щоденно включно з вихідними в EVA готують та доставляють пораненим близько 120-150 порцій.
Оперативний штаб. За запитами волонтерів він надає допомогу тією продукцією, яка є в асортименті мережі: серветки, паперові рушники, засоби гігієни, товари для догляду за дітьми, креми, засоби для гоління, для безпечної засмаги, репеленти, шкарпетки тощо. Наразі штаб задовольнив вже понад 380 запитів. Більша частина з них - від ЗСУ та ТРО. Компанія передала понад 110 тис. товарів на суму понад 4,9 млн грн, і ці цифри збільшуються.
Наприкінці лютого, у перші дні після повномасштабного вторгнення, компанія перерахувала 2,5 млн грн на підтримку ЗСУ до фонду «Повернись живим».
У липні EVA подарувала один зі своїх складських конвеєрів благодійному фонду GoodWill. Також мережа передала на потреби ЗСУ 4 квадрокоптери: 2 – власних, ще 2 квадрокоптери DJI Mavic 3 вартістю близько 220 тис. грн компанія придбала спеціально за запитом підрозділу аеророзвідки однієї з військових частин.
Для зенітної ракетної бригади повітряного командування «Схід» було придбано 200 бронежилетів ІV класу за стандартами НАТО виробництва американської компанії CAA Industries вартістю 119 668 $.
EVA разом з покупцями допомагає наближати перемогу України
«Підтримай захисників». Це спільна ініціатива з фондом «Повернись живим», яка дає можливість відвідувачам EVA перерахувати до фонду будь яку суму від 1 грн на користь ЗСУ. Такою можливістю скористалися вже понад 630 тис. клієнтів, а сума перерахувань перевищила 9 млн грн. На ці кошти для військових вже придбали міношукачі (45), саперні комплекти (183), балістичні шоломи (341), радіостанції (137) з ліцензіями та додатковими батареями.
«Корзини допомоги». У травні проєкт запустили в 58 магазинах Львова та Львівської області. Встановили там корзини для збору необхідних товарів на потреби ЗСУ, ТРО та лікарень. За 3 місяці вдалося зібрати понад 200 коробок із допомогою. Більшу частину з них партнер проєкту БФ «КОЛО» вже розподілив між 18 військовими частинами та формуваннями. Решта готується до відправки. 16 серпня проєкт масштабували, щоб збільшити кількість допомоги. Тепер корзини стоять у 258 магазинах по всій Україні.
«Дитинство без війни». Мета цього проєкту – евакуація до Туреччини дітей-сиріт, вихованців дитбудинків сімейного типу, дітей, що опинились у складній життєвій ситуації через повномасштабне вторгнення. Наразі за програмою евакуйовано вже понад 2000 дітей та супроводжуючих, і планується, що вони залишатимуться в Туреччині, поки повернення додому не стане повністю безпечним. Для користувачів програми лояльності «EVA МОЗАЇКА» в EVA впровадили можливість підтримати проєкт, переказавши бонуси на користь евакуйованих дітей. Станом на 27 вересня сума перерахувань складає понад 2,6 млн грн у вигляді бонусів.
Довідка: Бренд EVA представлений найбільшою національною мережею магазинів краси та здоров’я, що працює в сегменті drogerie по всій Україні, та інтернет-магазином EVA.UA. Вони містять широкий асортимент декоративної косметики, парфумерії, продуктів для догляду за обличчям і тілом, біжутерії, аксесуарів, побутової хімії, а також засобів для догляду за малюками. Компанія заснована у 2002 році в Дніпрі. Штат співробітників компанії складає близько 13 000 осіб.
Про волонтерські проєкти великих торговельних мереж - Інформатор писав тут.
Ольга Палій