“Балістична ракета проти України є черговим доказом, що миру Росія точно не хоче. Путін просто щоразу плює в обличчя тим у світі, хто справді хоче відновлення миру. Його треба зупинити. Потрібно, щоб він відчував, чого коштують його хворі амбіції”
"Ми використовуємо всі засоби для захисту нашої країни, тому ми не будемо вдаватися в деталі. Але ми просто даємо зрозуміти, що ми здатні та можемо відповісти"
Світила сприятимуть успішному просуванню наших планів
Ми не завжди цінуємо тих людей, які поруч з нами, і нажаль, їх дуже легко втратити в одну лише мить. Бо жінка — це муза, вона надихає, розуміє, підтримує. Але якщо вона вже йде — то в більшості випадків назад не повертається. Ця одна помилка може розривати твоє серце багато років поспіль, а, можливо, і до кінця життя.
Експерти прогнозують подорожчання бензину та дизпалива
У 2023 році ціни на бензин можуть зрости, це залежить від кількох факторів. Насамперед ціни можуть зрости в Європі, адже набуде чинності нафтове ембарго. Україна постачає нафту з Європи, ціни також залежать від логістики. Крім цього, ціни на пальне можуть зрости через інфляцію. Про це йдеться в матеріалі, підготованому журналістами “Вікна”.
У Нацбанку розраховують, що у 2023 році пальне дорожчатиме не так сильно. Це може статися через повернення системи оподаткування палива на довоєнний рівень. Такий прогноз міститься в інфляційному звіті, опублікованому Національним банком України.
У своєму Facebook експерт з паливного ринку Сергій Куюн написав, що Україна під час війни втратила 100% постачання нафти, але змогла побудувати повністю новий ринок. Україна повністю замінила постачання палива з Росії. Куюн зазначив:
“Ціна свободи навіть має своє замір — мінімум 8 грн/л. Це те, скільки ми переплачуємо європейським постачальникам та на нових перевезеннях, порівняно з довоєнним рівнем. Але це тимчасово: після нашої перемоги ця військова складова майже зникне. Серед очевидних випробувань — європейське ембарго на імпорт російських нафтопродуктів, яке розпочнеться з 5 лютого. Багато хто в Європі та Штатах нервує, але, схоже, українці найменше. Рецепт дуже простий: ми дамо більше грошей і привеземо скільки потрібно. Робота вже розпочалася. Тисячі українських бензовозів, газовозів та загартованих минулого року трейдерів готові!” - зауважив він.
Віце-президент однієї із мереж АЗС Юрій Кучабський зазначив, що наслідки заборони на російське паливо в Європі не будуть катастрофічними для українського ринку.
“Це тільки питання ціни: ми підемо і заплатимо на 50 долл. дорожче, але привеземо, щоб пальне було, і все. Так, можливо дискомфорт, але клієнт цього не відчує. Однак така ситуація заважає українським трейдерам підписувати довгострокові контракти із європейськими постачальниками. Наразі оператори можуть підписувати контракти на три місяці. На довше вони не можуть спрогнозувати. Ринки сусідніх країн, Польщі чи Румунії зараз також імпортозалежні. Вони також забезпечують себе імпортом. Все, що нам вдається звідти привезти, ми привозимо транзитом або заміщенням. Тобто, вони собі імпортують, а нам з іншого регіону віддають, оптимізуючи логістику”, — пояснює Кучабський.
Раніше Інформатор повідомляв, що попит на бензин і дизельне пальне в Україні збільшився на 10–20% через використання генераторів під час відключень електроенергії.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.