"Ми використовуємо всі засоби для захисту нашої країни, тому ми не будемо вдаватися в деталі. Але ми просто даємо зрозуміти, що ми здатні та можемо відповісти"
"І поки весь світ чекає на диво від Трампа, дай Бог, ми з вами маємо не чекати, ми маємо не втрачати стійкості. Ми маємо пахати. Треба працювати кожен день, всім народом на стійкість всієї держави. Порізно виграти у цій битві просто неможливо"
Сонце увійде в активний і заповзятливий знак Стрільця: підвищиться наш ентузіазм, енергійність, бажання діяти, змінювати своє життя
Артист презентував нове музичне відео «7000 АЛЛО» у якому постав у стильних образах, зовсім незвичних для свого іміджу. Ця робота стала фундаментом для нового творчого напрямку виконавця.
Під час відпустки клієнт Vodafone був без зв'язку
Чоловік перед відпочинком у Єгипті ознайомився з умовами користування роумінгу. За словами клієнта, оператор безпідставно зняв з його рахунку 35 гривень. Він вимагає Vodafone виплатити компенсацію.
Як йдеться у рішенні Харківського районного суду Харківської області, чоловік перед відльотом у Єгипет, до поповнення свого рахунку на 70 гривень, ознайомився на сайті оператора про умови користування роумінгом. Однак Vodafone залишив його без зв'язку, бо користуватися роумінгом він вже дозволити собі не міг.
Клієнт неодноразово звертався до оператора з питанням, яку платну послугу він надав, щоб списати 35 гривень, однак відповіді так і не отримав. Моральна шкода, завдана чоловіку списанням коштів з його рахунку за ненадану послугу в той час, коли він не користувався мобільним зв'язком, становить суму витрат на зіпсований відпочинок 22 814 гривень.
Водночас Vodafone вважає твердження чоловіка про списання з рахунку вартості дзвінка у роумінгу у сумі 35 гривень без з'єднання та розмови з особою, що телефонувала, тобто за пропущений виклик - необґрунтованим. Також він не надав жодного доказу на підтвердження своєї вимоги про відшкодування моральної шкоди.
У задоволенні позовних вимог чоловіка повністю відмовили. Договір, у якому б було передбачені випадки відшкодування моральної шкоди, сторони не укладали.
"В обґрунтування вимоги про відшкодування моральної шкоди, чоловік посилається на те, що має мати похилого віку, якій 78 років, та внаслідок неправомірних дій Vodafone не мав можливості бути із нею на зв'язку. При цьому не надав суду жодної інформації стосовно матері, ані прізвище, ім'я, по батькові, ані копію свідоцтва про народження. Також не надано доказів, що він відпочиваючи у п'ятизірковому готелі Єгипет, Шарм-ель-Шейх, не мав доступу до безкоштовного зв'язку у Viber, Whats App, Skype", - наголосили у суді.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.