Vodafone зіпсував клієнту відпочинок в Єгипті: чи присудив суд виплату 22 тис. грн компенсації

Читать на русском

Під час відпустки клієнт Vodafone був без зв'язку

Читать на русском
Суд проти Vodafone
Клієнт вважає, що оператор безпідставно зняв з його рахунку 35 гривень

Під час відпустки клієнт Vodafone був без зв'язку

Чоловік перед відпочинком у Єгипті ознайомився з умовами користування роумінгу. За словами клієнта, оператор безпідставно зняв з його рахунку 35 гривень. Він вимагає Vodafone виплатити компенсацію

Як йдеться у рішенні Харківського районного суду Харківської області, чоловік перед відльотом у Єгипет, до поповнення свого рахунку на 70 гривень, ознайомився на сайті оператора про умови користування роумінгом. Однак Vodafone залишив його без зв'язку, бо користуватися роумінгом він вже дозволити собі не міг. 

Клієнт неодноразово звертався до оператора з питанням, яку платну послугу він надав, щоб списати 35 гривень, однак відповіді так і не отримав. Моральна шкода, завдана чоловіку списанням коштів з його рахунку за ненадану послугу в той час, коли він не користувався мобільним зв'язком, становить суму витрат на зіпсований відпочинок 22 814 гривень. 

Вимоги чоловіка

  • Визнати дії приватного акціонерного товариства "ВФ Україна" зі списання з рахунку вартості дзвінка у роумінгу у сумі 35 гривень без з'єднання та розмови з особою, що телефонувала, тобто за пропущений виклик, протизаконними.
  • Повернути суму знятих коштів.
  • Стягнути з приватного акціонерного товариства "ВФ Україна" на його користь компенсацію у розмірі 22 814 гривень.

Позиція оператора

Водночас Vodafone вважає твердження чоловіка про списання з рахунку вартості дзвінка у роумінгу у сумі 35 гривень без з'єднання та розмови з особою, що телефонувала, тобто за пропущений виклик - необґрунтованим. Також він не надав жодного доказу на підтвердження своєї вимоги про відшкодування моральної шкоди. 

Рішення суду 

У задоволенні позовних вимог чоловіка повністю відмовили. Договір, у якому б було передбачені випадки відшкодування моральної шкоди, сторони не укладали.

"В обґрунтування вимоги про відшкодування моральної шкоди, чоловік посилається на те, що має мати похилого віку, якій 78 років, та внаслідок неправомірних дій Vodafone не мав можливості бути із нею на зв'язку. При цьому не надав суду жодної інформації стосовно матері, ані прізвище, ім'я, по батькові, ані копію свідоцтва про народження. Також не надано доказів, що він відпочиваючи у п'ятизірковому готелі Єгипет, Шарм-ель-Шейх, не мав доступу до безкоштовного зв'язку у Viber, Whats App, Skype", - наголосили у суді. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.