У четвер та п'ятницю 26-27 грудня на небі сформується напружена конфігурація
«Для мене «Різдвяна» про час, якого завжди мало, який іноді хочеться зупинити, сповна насолодитися моментом щастя… Свята ж - це паузи, які дозволяють пригальмувати, озирнутися назад, побути - якщо є така можливість - з найріднішими. Для величезної кількості українців зібратися сьогодні на свята сімейним колом - справжня розкіш…», - Колос.
Знайомі найбагатшої людини в Україні продовжують отримувати багатомільйонні підряди.
Знайомі найбагатшої людини в Україні продовжують отримувати багатомільйонні підряди. На цей раз їм дістався відрізок трамвайної лінії від вулиці Гната Юри до ЗАТ «Кисневий завод».
До кінця 2022 підрядник зобов'язується реконструювати трамвайні колії, переїзд, зупинки «вул. Жолудєва», «вул. Булгакова» і «Михайлівська Борщагівка», три тягові підстанції, контактна мережа, кабельні мережі, автоматики, телемеханіки, систему зв'язку, світлофори. Також у вартість входить ремонт проїжджої частини, благоустрій, навколо дороги, шумозахист, освітлення, мережі водопостачання та каналізації.
Єдиним конкурентом було харківське ТОВ «Сітірейл Технолоджі» Віталія Перепели і Віки Пушкаренко. Це наші старі знайомі –фірма харківських комунальників, яка перебуває під слідством за розкрадання бюджетних коштів.
Переможцем виявилася ТОВ «Реммонтаж-Строй». Фірма отримала державний підряд уперше. Компанія була зареєстрована в грудні 2018 року в Маріуполі, вотчині Ахметова. Тоді засновником був Геннадій Гребенніков із реєстрацією в окупованому Єнакієве, а директором - Олексій Селезньов. Згодом, у лютому 2021 компанії переоформили в Києві за адресою масової реєстрації вул. Соловцова, д. 2, оф. 38/1 на нового директора Владислава Біленького з Кременчука Полтавської області. А з 8 вересня цього року фірму очолює мешканець Кременчуцького району Ігор Моісеєв.
Компанія підтвердила досвід угодою з АТ «Маріупольський металургійний комбінат імені Ілліча» Ріната Ахметова з капремонту під'їзних залізничних колій за 8,67 мільйона грн.
Підсумкові відомості ресурсів і кошторису не опубліковані, що не дозволяє порівняти ціни матеріалів і устаткування з ринковими цінами на предмет можливого завищення. Воно і зрозуміло - адже раніше будівництво на цій лінії не обходилося без скандалів.
За даними «Наші Гроші», раніше підрядниками «Київпастранс» із цієї трамвайної лінії були ТОВ «Енергоспецремонт» з орбіти оточення Рината Ахметова й ТОВ «КП Спецавтоматика».
За даними програми «Наші гроші з Денисом Бігусом», «КП Спецавтоматика» відремонтувала трамвайні колії від вулиці Гната Юри в ЗАТ «Кисневий завод» у Києві з порушенням державно-будівельних норм для економії матеріалів. При цьому ціни на шпали з комплектом кріплень за рік зросли майже вдвічі.
У 2019 поліція почала кримінальну справу про розкрадання майна шляхом зловживання службовим становищем. У 2020 році вона отримала доступ до паперів «Київпастранс» про взаємини з «Енергоспецремонт», «КП Спецавтоматика», ТОВ «Україна-Енергосервіс Лтд» та ТОВ «Форма». Йшлося в тому числі і про цю лінію. Слідство триває.
Максим Красиков