«Треба реально захищати свою державу, а не ховатися від ТЦК чи чогось подібного. В іншому випадку прийдуть інші ТЦК — російські, й це зараз відбувається на окупованих територія України. А там все відбувається повним ходом, повірте мені»
У пісні багато простих, знайомих станів — коли ніби все ще поруч, але вже не разом. Вона про ті моменти, коли зв’язок між людьми стихає не через скандал, а через мовчання, яке стало звичним. Артистка зізнається, що це не пісня про розрив із претензією — це про усвідомлення, що двоє більше не дивляться в один бік.
Дані, які проаналізували, включають витрати до 25 жовтня
Під час місцевих виборів 2020 кандидати витратили рекордні суми на просування у соціальних мережах. Політична реклама у Facebook збільшувалася з початку року, а в жовтні у порівнянні з вереснем, зросла втричі.
Про це повідомляє рух «ЧЕСНО»,- передає Інформатор
.
«Загальна сума витрат всіх сторінок, які Facebook позначає як суспільно-політичні, з початку року склала понад 6,6 млн доларів.Рекламу поширювали на 4,5 тис. сторінок у Facebook та Instagram», - йдеться у повідомленні.
Сторінки, які платили за політичну рекламу за і проти партій / кандидатів, вклали у поширення повідомлень щонайменше 5,7 млн доларів.
Найбільше на рекламу витратили «Слуга народу» і «За майбутнє».
Нагадаємо, українські політики до завершення реєстрації кандидатами на місцевих виборах у ЦВК витратили на рекламу у Facebook більше 2,5 мільйонів доларів.