Витрати політиків на рекламу: з початку року кандидати витратили понад 150 млн грн у Facebook

Читать на русском

Дані, які проаналізували, включають витрати до 25 жовтня

Читать на русском

Дані, які проаналізували, включають витрати до 25 жовтня

Під час місцевих виборів 2020 кандидати витратили рекордні суми на просування у соціальних мережах. Політична реклама у Facebook збільшувалася з початку року, а в жовтні у порівнянні з вереснем, зросла втричі.

Про це повідомляє рух «ЧЕСНО»,- передає Інформатор

.

«Загальна сума витрат всіх сторінок, які Facebook позначає як суспільно-політичні, з початку року склала понад 6,6 млн доларів.Рекламу поширювали на 4,5 тис. сторінок у Facebook та Instagram», - йдеться у повідомленні.

Сторінки, які платили за політичну рекламу за і проти партій / кандидатів, вклали у поширення повідомлень щонайменше 5,7 млн доларів.

Найбільше на рекламу витратили «Слуга народу» і «За майбутнє».

Нагадаємо, українські політики до завершення реєстрації кандидатами на місцевих виборах у ЦВК витратили на рекламу у Facebook більше 2,5 мільйонів доларів.

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.