"Напевно, треба було робити діалог. Завжди треба комунікувати. Найважливіше зараз — це те, що є законопроєкт. Він зареєстрований. Я думаю, що за нього проголосують. Я хочу, щоб це відбулося"
«Яблучко» — це також пісня обʼєднання. Її слухають, які знають як це — чекати. Ті, хто знає — як це боронити. Люди, які понесли втрати, але не втратили віри. Вона не дає інструкцій і не вимагає рішень. Вона просто тримає — і відкриває здатність бачити серцем. Бачити однозначно, без сумнівів. Як на долоні.
«Яблучко» — це також пісня обʼєднання. Її слухають, які знають як це — чекати. Ті, хто знає — як це боронити. Люди, які понесли втрати, але не втратили віри. Вона не дає інструкцій і не вимагає рішень. Вона просто тримає — і відкриває здатність бачити серцем. Бачити однозначно, без сумнівів. Як на долоні.
Дані, які проаналізували, включають витрати до 25 жовтня
Під час місцевих виборів 2020 кандидати витратили рекордні суми на просування у соціальних мережах. Політична реклама у Facebook збільшувалася з початку року, а в жовтні у порівнянні з вереснем, зросла втричі.
Про це повідомляє рух «ЧЕСНО»,- передає Інформатор
.
«Загальна сума витрат всіх сторінок, які Facebook позначає як суспільно-політичні, з початку року склала понад 6,6 млн доларів.Рекламу поширювали на 4,5 тис. сторінок у Facebook та Instagram», - йдеться у повідомленні.
Сторінки, які платили за політичну рекламу за і проти партій / кандидатів, вклали у поширення повідомлень щонайменше 5,7 млн доларів.
Найбільше на рекламу витратили «Слуга народу» і «За майбутнє».
Нагадаємо, українські політики до завершення реєстрації кандидатами на місцевих виборах у ЦВК витратили на рекламу у Facebook більше 2,5 мільйонів доларів.