ДПС має багато каналів зв’язку, щоб кожен міг отримати консультацію або послугу – особисто, телефоном чи онлайн
Не обов’язково йти до податкової – багато питань вирішуються телефоном або онлайн. Онлайн-черга, Е-кабінет, гаряча лінія – мінімізують паперову тяганину. Передбачено різні опції для різних потреб: особистий візит, консультація, підтримка ФОП, електронне подання звітності, звернення за кордоном. Про це повідомляє Державна податкова служба.
По всій Україні діють 369 пунктів обслуговування платників. Із них 267 – це Центри обслуговування платників, створені при територіальних органах ДПС. Тут платники можуть отримати 87 адміністративних послуг. І це не залежить від місця їх податкової адреси. Для осіб з порушеннями слуху діє послуга перекладу жестовою мовою. Щоб нею скористатися, зверніться до модератора ЦОП.
Не маєте часу стояти в черзі? Можете записатися до електронної черги у зручний для Вас час онлайн за посиланням або за телефонами Контакт-центру ДПС. Повний перелік адрес ЦОП за посиланням.
У вересні Офіси податкових консультантів почали працювати у 20 регіонах України. Тут бізнес, ФОП чи громадянин особисто можуть отримати фахову пораду, допомогу у податкових питаннях.
Консультації надаються за такими напрямами:
Адреси Офісів – за посиланням.
Для швидких довідок та консультацій працює Контакт – центр ДПС. Тут ви можете:
Телефони (вартість дзвінка згідно з тарифним планом абонента):
Дзвінки приймаються щодня з 08:00 до 19:00, у п’ятницю – до 18:00 (крім суботи та неділі).
Якщо ви за межами України – можна звернутися зі стаціонарного або мобільного телефону за номерами:
Питання можна ставити не лише телефоном, але й через чат у Viber.
Це механізм взаємодії між ДПС та бізнес-асоціаціями, громадськими організаціями, які представляють інтереси бізнесу. Переваги комунікаційних платформ:
Хочете скористатися ресурсом? Надішліть лист на електронну скриньку платформи у відповідному територіальному органі ДПС. Контакти тут.
Оперативні консультації, роз’яснення законодавства, допомога в користуванні електронними сервісами та вирішення типових питань без необхідності особистого візиту. У ДПС діють «гарячі лінії» за такими напрямами:
нлайн-сервіс, який надає понад 130 електронних послуг. Сервіси Електронного кабінету доступні 24/7/365. Вхід до Електронного кабінету за адресою.
Це інструмент для виявлення порушень у сфері торгівлі, послуг чи громадського харчування. Можна повідомити про:
Доступ цілодобовий і з будь-якого пристрою. Віджет «ТAX Control» розміщено на вебпорталі ДПС у правому верхньому куті.
Зручний онлайн-ресурс, де розміщено готові відповіді на популярні запитання платників. Скористатися ним можна у будь-який час. Ресурс за посиланням.