В Укрзалізниці пояснили, що робити при запізненні потягу та як повернути кошти

У разі відмови від поїздки пасажири Укрзалізниці можуть оформити повне повернення коштів за квиток

Укрзалізниця
Укрзалізниця надала пасажирам алгоритм дій при запізненні потягу та поверненні квитків

У зв'язку з поточною військовою ситуацією на території України, що з квитком на поїзд який суттєво запізнюється, пасажири Укрзалізниці можуть сісти на найближчий поїзд попутного напрямку. Така ж опція протягом доби доступна для тих пасажирів, які не змогли пересісти з одного поїзда на інший, через запізнення першого поїзда на пункт пересадки з вини залізниці та неможливості притримати другий поїзд. У разі відмови від поїздки доступне оформлення повного повернення коштів за квиток. Про це йдеться на Facebook-сторінці компанії. 

Для претензійного повернення потрібно підтвердити факт того, що поїздка з вашого боку не відбувалась, оскільки сам рейс з затримкою, але відбувся, поїзд скасовано не було. У зв'язку з поточною військовою ситуацією на території України, що з квитком на поїзд який суттєво запізнюється, ви можете сісти на найближчий поїзд попутного напрямку. Така ж опція протягом доби доступна для тих пасажирів, які не змогли пересісти з одного поїзда на інший, через запізнення першого поїзда на пункт пересадки з вини залізниці та неможливості притримати другий поїзд.

"У разі відмови від поїздки ви можете оформити повне повернення коштів за квиток згідно з п. 19.3.1 Правил перевезення пасажирів, багажу, вантажобагажу та пошти залізничним транспортом України, затверджених наказом Міністерства транспорту та зв’язку України № 1196 від 27.12.2006 року, зі змінами, внесеними наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 777 від 30.04.2025 року, зареєстрованими в Міністерстві юстиції України 18.06.2025 року за № 939/4434 — у разі зміни маршруту з вини залізниці кошти повертаються у повному обсязі. Для повного повернення коштів: обов’язково поставте відмітку на квитку в чергового по вокзалу або у довідковому бюро про те, що поїзд, який суттєво запізнюється, ще не прибув або затримався на пункт пересадки. Якщо квиток електронний – візьміть довідку довільної форми або роздрукуйте свій електронний квиток через квиткову касу. Після цього квиток з відміткою та довідкою про запізнення можна подати на претензійне повернення через квиткову касу. Кошти надійдуть на картку, з якої здійснювалась оплата. Також є можливість оформити електронне претензійне повернення онлайн або ж відправивши лист на поштову адресу м. Київ, 01032, бульвар Тараса Шевченка, 38/40, з позначкою на конверті «Претензійний відділ»", - заявили в Укрзалізниці. 

Укрзалізниці додала поїзди для відпочинку в Карпатах

З 17 жовтня Укрзалізниця запускає регіональні поїзди до/з Ворохти. Розклад:

  • 17 та 19 жовтня: №807/808 Львів - Ворохта, 08:02 - 13:02
  • 17 та 18 жовтня: №808/807 Ворохта - Львів, 14:37 - 19:56
  • 18 жовтня: №810 Львів - Івано-Франківськ, 07:28 - 10:03
    №812/811 Івано-Франківськ - Ворохта, 11:18 - 13:02
  • 19 жовтня: №852/851 Ворохта - Коломия, 14:37 - 17:14

Рейси забезпечуватиме сучасний поїзд типу ДПКр-3. Також цей склад курсуватиме на рейсі №819/820 Коломия - Львів 16 жовтня. Відправляється о 16:07 та прибуватиме на кінцеву о 19:56. Квитки вже у продажу: на сайті на застосунку УЗ та в касах вокзалів.

Слідкуйте за нами у Telegram

Image
Оперативні новини та разбори: Україна, світ, війна

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Україна на часі Youtube
Інформатор у
телефоні 👉
Завантажити