В Ашан покепкували над ідею Сільпо про продаж так званих верхівок пасок
Мережа супермаркетів "Ашан" відповіла на акцію іншої мережі маркетів "Сільпо" щодо цьогорічного продажу лише глазурованої частини пасок. Про такий крок конкуренти повідомили в соцмережах, після того, як "Сільпо" рекламували до продажу солодкі верхівки пасок. Варто сказати, такий креатив зрозуміли і не всі користувачі.
"Віримо: великодня паска має бути цілісною - як і щастя за святковим столом. Бо найсмачніше - коли разом і пухке тісто, і солодка глазур. Коли не треба обирати - верх чи низ. Коли кожен шматочок - як обійми бабусі. В Auchan ми продаємо повноцінні паски, з любов’ю спечені, щедро прикрашені та готові стати головною зіркою великоднього кошика. Бо смачніше, коли по-справжньому. Бо паска - це не наполовину!" - йдеться в повіломленні.
В "Ашані" зазначили, що їхні маркети мають "повну любов", оформивши з цієї нагоди постер у Facebook, на якій зображена половина паски, що плаче. Палець догори під постом вже встигли поставити 2,4 тисячі українців. Проте оцінка в коментарях - різна.
Нагадаємо, що у мережі супермаркетів "Сільпо" вже з тиждень продають зі знижкою новий великодній лот - верхівки пасок у глазурі. Мовляв, це саме та частина паски, яку більшість українців - найбільше люблять. Коштує така верхівка паски півсотні гривень, а за акційною ціною - 45 гривень, важить при цьому 125 г.
Інформатор з'ясував, що вигідніше придбати у "Сільпо" паску вагою 250 г за 60 гривень, або паску, що важить аж півкіло - за 97 гривень.
Однак, яку б паску українці не обрали та яким брендом маркетів для цього не скористувалися, щасливого та світлого Великодня!