Проблема виникає, коли людина довго не заходила в мобілізаційний застосунок, а потім в неї не виходить авторизуватися
Періодично користувачі Резерв+ скаржаться на одну і ту саму проблему: помилка авторизації. Ця проблема виникає, коли людина довго не заходила в мобілізаційний застосунок, а потім в неї не виходить авторизуватися. Користувачі популярної групи у Facebook надають важливу пораду з цього приводу.
Якщо помилка авторизації виникає під час спроби зайти у застосунок за допомогою банкID, треба спробувати пройти ту саму процедуру за допомогою іншого банку.
Інша порада - спробувати пройти авторизацію через деякий час. Такі помилки можуть виникати під час збоїв у мережі.
Деякі користувачі зазначають, що проблема з авторизацією спостерігається, зокрема, якщо використовувати дані з банку "Ощад". А от через "Моно" у декого виходить все зробити з першого разу.
Міністерство оборони України повідомило про розширення функціоналу застосунку "Резерв+". В оновленій версії користувачі зможуть побачити інформацію про встановлену інвалідність - в електронному військово-обліковому документі тепер зазначатиметься група та причина.
Також впроваджено можливість зберігати попередню версію військово-облікового документа під час його оновлення. Документ більше не зникатиме остаточно, як це відбувалося раніше.
Крім того, Міністерство оборони України відреагувало на хвилю дезінформації, яка поширюється в мережі щодо мобілізаційного застосунку Резерв+. У відомстві наголосили: жодного стеження за користувачами не ведеться. У міністерстві вважають, що ці публікації мають на меті посіяти недовіру до цифрових державних сервісів та підірвати мобілізаційний процес в Україні.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.