Якщо у вас встановлена інвалідність, а в застосунку вона не відображається, то є два способи це виправити
Додаток Резерв+ може не відображати у своїх даних інформацію про офіційну інвалідність. В результаті застосунок не показує право на законну відстрочку. Втім це можна виправити.
Роз'яснення надали у Львівському обласному ТЦК та СП. Є два варіанти, як виправити баг у застосунку.
У такому випадку можна подати заяву онлайн через Електронний кабінет особи з інвалідністю на первинну реєстрацію в системі Мінсоцполітики зі сканкопією довідки про інвалідність. Після цього дані автоматично підтягнуться в системи Міністерства соціальної політики.
Також можна зробити це й офлайн, звернувшись до місцевого органу соцзахисту (ОСЗН) з оригіналом довідки про інвалідність та паспортом. Спеціалісти вручну внесуть необхідні дані у систему.
У такому випадку необхідно перевірити на Соціальному порталі soc.gov.ua наявність відомостей за результатами оцінки експертної команди, яка замінила МСЕК. Якщо є помилки або даних немає - зверніться до закладу охорони здоров’я, де проходили оцінювання. Як тільки інформація з’явиться в реєстрах - вона автоматично підтягнеться у Резерв+.
У застосунку Резерв+ вже вийшла нова версія. Тепер там приходитимуть нові сповіщення для користувачів. Зокрема, якщо вони перебувають у розшуку.
Також тепер українці зможуть дистанційно оплачувати штрафи за порушення мобілізації - через Резерв+. І це стосується, зокрема, військовозобов'язаних, які перебувають за кордоном.
Нагадаємо, у застосунку "Резерв+" зʼявляться два нових типи відстрочок від мобілізації - для людей тимчасовою непрацездатністю та тих, хто має чоловіка або дружину на службі та дитину до 18 років.