В Укрзалізниці відреагували на коментар жінки
Жінка скаржиться на велику кількість п'яних і агресивних чоловіків у потягах Укрзалізниці. За її словами, поліцію не викликають, а начальник поїзда та провідник не несуть відповідальності. Відповідний коментар вона залишила 1 вересня під публікацією компанії.
Вона вимагає Укрзалізницю звернути увагу на велику кількість п'яних і агресивних чоловіків у потягах. За її словами, провідник поліцію не викликає.
"Шановна Укрзалізниця - зверніть увагу! Останнім часом вкрай багато п'яних і агресивних чоловіків (і це не військові!), чому не викликається Національна поліція України, чому не розслідується питання, чому начальник поїзда та провідник не несуть відповідальності? Робіть щось реальне", - скаржиться жінка.
В Укрзалізниці відреагували на коментар жінки. Там вказують, що начальник поїзда та провідники несуть відповідальність, аби не допустити посадку пасажирів у явно нетверезому стані. Проте бувають випадки, коли люди починають вживати алкоголь вже під час поїздки. Видалення агресивних пасажирів можливе лише у присутності поліції та зі складанням акту – це вимога закону. Саме тому у начальника поїзда є чіткий алгоритм дій, прямий зв’язок з поліцією, і у випадку конфліктів викликається наряд для реагування.
"Обов’язок провідника – залагодити конфлікт мирним шляхом, якщо це можливо, і для цього є різні методи, наприклад, розсадити пасажирів, якщо ситуація стосується лише двох осіб. У випадках, коли пасажир перебуває у явно вираженому алкогольному стані та поводиться агресивно, начальник поїзда викликає наряд поліції – інакше видалення з поїзда неможливе. Ми завжди діємо за законом та правилами безпеки, і наші бригади роблять усе, щоб поїздка була спокійною та безпечною для всіх пасажирів", - заявили в Укрзалізниці.
Якщо ви відчуваєте загрозу домагань, насилля або інших протиправних дій з боку пасажирів — негайно сповістіть про це залізничників, щоб вони могли втрутитись і зреагувати. Залізниця має чіткий алгоритм вирішення конфліктів, що можуть виникати у замкненому просторі між різними людьми на шляху прямування поїзда.
Якщо будь-який з етапів алгоритму "дав збій" — наприклад, начальник поїзда не з'явився або не викликав поліцію — контакт-центр втручається миттєво, щойно отримує сигнал. Звертайтеся цілодобово за безкоштовним номером 0800 503 111 або через чат-боти Укрзалізниці ("зворотний зв’язок" — "онлайн-чат") у Viber, Telegram, Apple Messages, Facebook. У крайньому разі поїзний диспетчер може сам зупинити поїзд на найближчій станції і викликати наряд туди.