Під постом чоловіка багато коментарів мешканців Запоріжжя, які засуджують політику перевізнику та високо оцінюють роботу благодійного фонду Щаслива дитина та особисто Альберта Павлова
Директор Благодійний фонд "Щаслива дитина" Альберт Павлов, який безкоштовно возить дітей до Карпат, 2 вересня повідомив у Фейсбуці, що Укрзалізниця заблокувала його акаунт і акаунт його дружини. Всі квитки купувалися суворо за списками дітей (а це діти ВПО, багатодітні, діти загиблих та інші пільгові категорії). Укрзалізниця відповіла на ці докори.
“Отримали з дружиною Юлею повідомлення про те, що наші аккаунти «остаточно заблоковані». Рішення перегляду не підлягає, це просто «вища міра соціального захисту». Причина - ми купили квитки на потяг через застосунок для того, щоб звозити 60 дітей прифронтового Запоріжжя до Карпат. З точки зору Укрзалізниці - це порушення, яке не має виправдань. Хоча ми не робили нічого протизаконного - просто купували квитки на дітей у застосунку, не отримуючи ніяких попереджень. Жодного квитку не було перепродано. У своєму листі УЗ повчає нас, як треба правильно оформлювати групові замовлення. Так ось, повідомляємо менеджерам УЗ: ми гарно розуміємо порядок групових замовлень, але цього літа жодне таке замовлення від наших партнерів на перевезення дітей з прифронтового міста не було задоволено. Ви самі писали, що не можете задовільнити і половини групових замовлень. Тому, якщо б ми діяли за вашими вказівками, жодна дитина не отримала би квитків і нікуди не поїхала би”, - написав Альберт Павлов.
Під постом чоловіка багато коментарів мешканців Запоріжжя, які засуджують політику перевізнику та високо оцінюють роботу благодійного фонду “Щаслива дитина” та особисто Альберта Павлова.
“Ми щиро цінуємо вашу діяльність, спрямовану на підтримку дітей, особливо з прифронтових регіонів. Водночас хочемо наголосити, що правила користування сервісами Укрзалізниці є єдиними для всіх пасажирів і передбачені для забезпечення прозорості та рівного доступу до квитків. Зокрема, групові перевезення оформлюються за спеціальною процедурою, щоб уникнути ситуацій із дефіцитом квитків для інших пасажирів. Ми обов’язково повторно розглянемо деталі вашого звернення та перевіримо обставини блокування акаунтів. У разі наявності підстав для відновлення доступу – обов’язково повідомимо вас додатково”, - написав представник Укрзалізниці у коментарі під постом.
Альберт Павлов зазначив, що якщо заглянути на проблему глибше: окрім війни, на нестачу вагонів і місць впливає монополізм Укрзалізниці та багаторічний неефективний менеджмент. Порівняємо ситуацію з квитками на автобуси - у пік літнього сезона не було проблем з придбанням квитків на автобус.
“Ми купували і по 25 квитків без проблем, і ніхто нас не блокував. Так, квитки на автобус дорожчі. Але хто заважає УЗ підіймати ціни, у випадку якщо попит підвищується? Нікому не легше від того, що квитки коштують 300 грн через всю країну, але їх немає у продажу. Тож ми замість одного потягу, змінювали 3 потяги щоб добратися до Карпат. Тому, щоб ситуація змінилася, потрібен нормальний менеджмент, ринкове регулювання вартості квитків, допуск приватних перевізників, які зможуть закупити вагони та задовільнити попит. А дотувати вартість квитків потрібно не всім пасажирам, а тільки пільговим категоріям. І монетизувати ці пільги”, - написав Альберт Павлов.
За даними перевізника, користувачі заблокованих акаунтів намагались використовувати застосунок УЗ, який створено для індивідуального придбання квитків, для інших цілей:
“За аналогією фінансових установ Укрзалізниця посилила ідентифікацію клієнтів та розгорнула систему моніторингу за аномальними діями користувачів під час користування нашими онлайн-сервісами. Зокрема, оцінюється не тільки безпосередня кількість придбаних квитків, наявність різних прізвищ у квитках, але й дії, які вчиняються в системі, щоб “утримувати” квитки (цим зловживають квиткові спекулянти). Це необхідно, щоби добросовісні пасажири могли знайти свої заповітні квитки навіть у пік сезону. Так, за минулий тиждень з 4 по 10 серпня моніторингова система Укрзалізниці ідентифікувала та заблокувала 271 підозрілий акаунт. Загалом з березня маємо вже 3806 заблокованих акаунтів користувачів, які здійснювали підозрілу активність”, - пише УЗ.
Крім кількості придбаних квитків на різні прізвища, підставою для блокування облікового запису може стати:
Застосунок Укрзалізниці призначений для замовлення подорожей фізичних осіб — декількох пасажирів чи родини. Клієнтам, які справді організовують групові поїздки, пропонуємо спеціальний сервіс для оформлення квитків. Усі заявки на групові перевезення опрацьовуються прозоро та в порядку черги. Попри надання пріоритету дитячим групам і пасажирам пільгових категорій, Укрзалізниця не може повністю задовольнити всі потреби таких користувачів через критичний дефіцит рухомого складу.
На окремих напрямках понад 60% місць у поїздах уже зарезервовані для груп (ці місця не відкриваються у продаж за 20 днів до відправлення, адже вже призначені для подорожей дітей). Однак навіть за таких умов сотні заявок можуть залишатися непогодженими на певні дати або маршрути.
Раніше Інформатор публікував мануал про те, як вхопити квитки на популярні потяги Укрзалізниці сумлінним пасажирам.