Укрзалізниця змушувала пасажирку надягнути маску через кашель — реакція компанії шокувала

В Укрзалізниці відреагували на скаргу жінки

Укрзалізниця
Пасажирку Укрзалізниці під час подорожі змушували надягнути маску через кашель

Жінку під час поїздки Укрзалізницею змушували надягнути маску та показати довідку від лікаря через кашель. Вона шокована таким ставленням та просить провести роз'яснювальну роботу з провідниками. Відповідний коментар вона залишила 10 грудня під публікацією компанії. 

За словами жінки, вона не одна кашляла у вагоні потяга Укрзалізниці. Однак лише її просили надягнути маску та показати довідку від лікаря. 

"9 грудня 2025 року їхала у потязі, почала кашляти. Тут одна пані пропонує маску, бо боїться захворіти, приєднується ще одна, потім ще одна, і починають примушувати одягнути маску. Чому я маю одягати маску, якщо не хвора і жодним документом не передбачено пасажирам одягати маску. Кашляла не я одна в вагоні, до речі. Одна з дбайливих жіночок йде і приводить провідницю, щоб примусити мене одягнути маску. Як гадаєте, що робить провідниця? Бінго! Намагається мене примусити. Тобто на мене йде цькування, мене будять, а вона не зупиняє, а приєднується до тих, що будять. Мої дії? Голосно, щоб чули всі звертаюсь і попереджаю, що це факт булінгу, і вона мене не захищає, а приєднується до цькування. На пропозицію дбайливих пасажирів гукнути начальника потягу я запропонувала обов'язково це здійснити. Так, у мене вимагали довідку від лікаря, що я не хвора, мені пояснювали, що у мене ковідний кашель. До чого я пишу? Щоб провели роз'яснювальну роботу зі своїми провідниками, що є правила і переходити межі не можна", - розповіла жінка. 

Реакція Укрзалізниці 

В Укрзалізниці відреагували на скаргу жінки. Там вказують, що провідник діяв у межах службових обов’язків.

"Хочемо пояснити, що провідник діяв у межах службових обов’язків. Згідно з Правилами перевезення пасажирів та внутрішніми інструкціями Укрзалізниці, працівник зобов’язаний реагувати на звернення пасажирів і робити все можливе для зниження конфліктності у вагоні. Саме тому у ситуації зі скаргами на кашель він має право рекомендувати використання маски як превентивний захід", - заявили в Укрзалізниці. 

Що робити, якщо пасажиру в потязі стало погано

У випадку, якщо ваше самопочуття погіршилось вже під час поїздки - не вагайтесь звертатись за допомогою до провідника, який може тимчасово знайти місце в іншому вагоні або викликати медичну допомогу. Уважно слід поставитися й до власного самопочуття перед, під час та навіть після поїздки.  

Читайте нас у Facebook

Image
Оперативні новини: Україна, світ, війна. Підпишись 👇

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Україна на часі Youtube
Інформатор у
телефоні 👉
Завантажити