В Укрзалізниці відреагували на скаргу жінки
Жінку під час поїздки Укрзалізницею змушували надягнути маску та показати довідку від лікаря через кашель. Вона шокована таким ставленням та просить провести роз'яснювальну роботу з провідниками. Відповідний коментар вона залишила 10 грудня під публікацією компанії.
За словами жінки, вона не одна кашляла у вагоні потяга Укрзалізниці. Однак лише її просили надягнути маску та показати довідку від лікаря.
"9 грудня 2025 року їхала у потязі, почала кашляти. Тут одна пані пропонує маску, бо боїться захворіти, приєднується ще одна, потім ще одна, і починають примушувати одягнути маску. Чому я маю одягати маску, якщо не хвора і жодним документом не передбачено пасажирам одягати маску. Кашляла не я одна в вагоні, до речі. Одна з дбайливих жіночок йде і приводить провідницю, щоб примусити мене одягнути маску. Як гадаєте, що робить провідниця? Бінго! Намагається мене примусити. Тобто на мене йде цькування, мене будять, а вона не зупиняє, а приєднується до тих, що будять. Мої дії? Голосно, щоб чули всі звертаюсь і попереджаю, що це факт булінгу, і вона мене не захищає, а приєднується до цькування. На пропозицію дбайливих пасажирів гукнути начальника потягу я запропонувала обов'язково це здійснити. Так, у мене вимагали довідку від лікаря, що я не хвора, мені пояснювали, що у мене ковідний кашель. До чого я пишу? Щоб провели роз'яснювальну роботу зі своїми провідниками, що є правила і переходити межі не можна", - розповіла жінка.
В Укрзалізниці відреагували на скаргу жінки. Там вказують, що провідник діяв у межах службових обов’язків.
"Хочемо пояснити, що провідник діяв у межах службових обов’язків. Згідно з Правилами перевезення пасажирів та внутрішніми інструкціями Укрзалізниці, працівник зобов’язаний реагувати на звернення пасажирів і робити все можливе для зниження конфліктності у вагоні. Саме тому у ситуації зі скаргами на кашель він має право рекомендувати використання маски як превентивний захід", - заявили в Укрзалізниці.
У випадку, якщо ваше самопочуття погіршилось вже під час поїздки - не вагайтесь звертатись за допомогою до провідника, який може тимчасово знайти місце в іншому вагоні або викликати медичну допомогу. Уважно слід поставитися й до власного самопочуття перед, під час та навіть після поїздки.