В Укрзалізниці пояснили, які акаунти може бути заблоковано в додатку
Чоловік разом з родиною потрапив під обмеження з боку Укрзалізниці. Їх акаунти заблокували у додатку перевізника за часту купівлю квитків. Він пов'язує такі дії зі спробою боротьби з перекупниками, але це не є виходом з ситуації. Відповідний коментар опублікований 20 вересня під публікацією компанії.
Він запевняє, що разом з родиною авторизувався в додатку Укрзалізницю через Дію. Вони купували по п'ять квитків на місяць.
"Заблокували акаунти мені, дружині, мамі, тату - хоча була авторизація через Дію, купували може по 5 квитків на місяць, не разу не повертали їх. Це така боротьба за перекупами? Так їм все одно, вони були і є, а нам, нормальним людям, що робити?", - цікавиться чоловік.
В Укрзалізниці прокоментували скаргу чоловіка. Там пояснили, які акаунти може бути заблоковано:
Перевізник також вказав, що робити, якщо раптом ваш обліковий запис підпав під блокування. Якщо все ж таки виникла якась помилка – дзвоніть на 0 800 503 111.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.